کد خبر: ۷۸۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
تعداد بازدید: ۴۵۹
رییس‌جمهوری روسیه امروز (شنبه) در مراسم ازدواج وزیر خارجه ۵۳ ساله اتریش شرکت کرد.
کارین کنایسل، وزیر امور خارجه اتریش امروز (شنبه) با ولفگانگ میلینگر که تاجر است، ازدواج کرد و مراسم مربوط به ازدواج این دو در رستورانی در شهر گراز برگزار شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،  ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه مهمان ویژه این مراسم ازدواج بود که پس از حضور در مراسم، به اتفاق عروس رقصید.

رییس‌جمهوری روسیه حدود یک ساعت در این مراسم حضور داشت و به شادمانی پرداخت و پیش از ترک رستوران محل برگزاری عروسی، ترانه «خداحافظ! می‌بینمت!» را برای کنایسل خواند.

بر اساس گزارش شبکه خبری اتریشی او.ای.۲۴، پوتین با هلی‌کوپتر از فرودگاه به محل برگزاری این مراسم منتقل شده بود.

شبکه خبری راشاتودی گزارش داد، پوتین به این مراسم دست خالی نرفت و شاخه گل بزرگی برای عروس برده بود.

حضور پوتین در مراسم ازدواج کنایسل رویدادی نادر محسوب می‌شود که طی آن رییس‌جمهوری روسیه به دعوت یک مقام خارجی در چنین مراسمی شرکت می‌کند.

رسانه‌های روسی به نقل از مشاور سیاست خارجی پوتین گزارش داده‌ بودند که کنایسل در جریان سفر رییس‌جمهوری روسیه به وین در ماه ژوئن از او برای شرکت در این مراسم وعده گرفته است.

رییس‌جمهوری روسیه بلافاصله پس از این مراسم عازم آلمان شد. پوتین در جریان این سفر با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان دیدار می‌کند؛ دیداری که محوریت آن به گفته سخنگوی کرملین شامل تحولات سوریه، اوکراین و مسائل انرژی می‌شود.


منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: