کد خبر: ۷۸۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۶۹۵
فال روزانه یکشنبه 28 مرداد 1397
متولد فروردین : زمانی که شما انگیزه حرکت کردن و به جلو رفتن را دارید، می خاوهید که بر اساس نظریات خودتان دست به عمل بزنید. گاهی وقتها عاقلانه است که کمی صبر کنید و ببینید که بعداً چه احساسی پیدا خواهید کرد. وقتی که شما با چنین موردی مواجه می شوید، با احتیاط شروع کردن بهترین استراتژی است. با وجود این در حال حاضر نشان دادن یک واکنش سریع پاک بودن نیت شمارا نشان می دهد، بنابراین تردید نشان ندهید.

متولد اردیبهشت : شما هنگامی که در رأس هرکاری قرار داشته‌اید خوب درخشیده‌اید، اما امروز امور فرعی کاملاً برای شما در اولویت قرار دارند. شما امروز به جای اینکه وارد جهان بیرون بشوید، بیشتر مجذوب در خانه ماندن و سیر و سفر کردن با رویاهایتان شده‌اید. پس خلاقیت داشته باشید، حرکت کردن از یک مکان به مکان دیگر با یاری متافیزیک کار راحت‌تری است، به علاوه شما را فقط محدود به یک گزینه نخواهد کرد.

متولد خرداد : شما تا زمانی که ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا که به خلاق بودن شما کمک می‌کند قرار داده‌اید، می‌توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما برای اینکه می‌خواهید فعالیتهایتان را فقط در یک مسیر با الهام قلبی‌تان انجام دهید سرپیچی می‌کنند. دیگران نسبت به اینکه شما چه احساسی در مورد هر یک از این دو دارید اطیمنان ندارند، برای اینکه شما پیامتان را واضح بیان نکرده‌اید.

متولد تیر : در این اواخر فرصت‌های مناسب بسیاری چه از لحاظ جنبه اجتماعی و چه از لحاظ جنبه شخصی برای شما پیش آمده است اما متاسفانه شما نتوانسته‌اید از این فرصت‌های به نحو احسنت و عالی استفاده کنید به همین خاطر نیز دچار یاس و نا امیدی شده‌اید اما نگران نباشید زیرا الطاف خدواند دوباره شامل حال شما خواهد شد.

متولد مرداد : امروز همچنانکه ماه وارد ششین خانه "نظم و ترتیب” شما می‌شود تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می‌شوید. شما از سایر همکاران تان می‌خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند و به تعهداتی که دارند عمل کنند. اما احتمالا معیارهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری‌ها خودتان اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می‌آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان نیز وقت گذاشته‌اید.

متولد شهریور
: امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه‌ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

متولد مهر : این هفته روزهای عجیبی در پیش رو دارید و روز بروز هم عجیب تر می‌شود. ممکن است امواج شادی و شادمانی را احساس کنید که به شکل آشنایی با افراد جدید در زندگی شما بوجود می‌آیند. اما با همه کلمات زیرکانه در مورد امروز ممکن است ناامید شوید اگر نتوانید یک رابطه قلبی واقعی ایجاد کنید. داشتن مکان‌های زیادی برای رفتن خیلی هیجان انگیز است اما اجازه ندهید که باعث جلوگیری از داشتن یک رابطه متقابل مهم شود.

متولد آبان
: امروز شما می‌توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد.

متولد آذر
: شما به راهنمایی‌های فرد دیگری نیاز ندارید؛ و امروز در محل کار خودتان ذاتاً می‌دانید که چه کاری باید انجام بدهید. متأسفانه اجرا کردن برنامه‌هایتان به آن سادگی که به نظر می‌رسد نیست، برای اینکه فرد بانفودی می‌تواند سد راه شما شود. و حتی بدتر ممکن است یک نفر حتی با تلاشهای شما نیز مخالفت کند. به جای اینکه کورکورانه فعالیت کنید، بهتر است به دنبال فهمیدن ذهنیت دیگران باشید و فعالیتهایتان را با آنها تنظیم کنید.

متولد دی : امروز از یك طرف شما وسوسه شده‌اید از زیر كار فرار كنید و یا اینكه حداقل تا جایی كه امكان دارد كار كمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست كه شما می‌خواهید كسی را گول بزنید؛ بلكه معنی این حرف این است كه شما وسوسه شده‌اید به جای انجام دادن وظایف شغلی كاری لذت بخش‌تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می‌دانید كه جیم شدن از سر كار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به كارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه كسی را ناراحت نكنید.

متولد بهمن
: مثل اینکه شور و هیجان عاطفی در شما رو به کم شدن می‌رود. امروز شما بیشتر دوست دارید جایگاه بی طرفانه داشته و به نظریات افراد دیگر گوش فرا دهید. اما شاید هم عنوان کنید که نیازهای افراد دیگر را در لیست برنامه‌های خود گنجانده اید. و این

متولد اسفند : در خانه کارهای زیادی دارید که ملزم به انجام آنها هستید اما علاقه ای به شروع کار ندارید. اما شما می‌دانید که این تنبلی تمام چیزهایی که امروز می‌خواهید به آنها برسید را به تعویق می‌اندازد. حتی اگر باید به این تنبلی خود غلبه کنید مسئولیت‌هایی را که در خانه دارید را به جای به تاخیر انداختن انجام دهید و به جای اینکه فقط درباره وظایف تان صحبت کنید آنها را انجام دهید. آغاز کردن کار آسان نیست اما زمانیکه کار را شروع کردید احساس خوب و مثبتی در رابطه با خودتان خواهید داشت.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: