کد خبر: ۷۸۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
تعداد بازدید: ۲۰۹
استاندارد سازی، ارزیابی کمی و کیفی و رتبه بندی خدمات کشتی های تفریحی جزیره کیش برای اولین بار انجام شد.
رتبه بندی و ارزیابی کمی و کیفی کشتی های تفریحی در جزیره کیش

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، استاندارد سازی و ارزیابی کمی و کیفی کشتی های تفریحی با توجه به اولویت نوع خدمات این مراکز، از سوی معاونت گردشگری و با همکاری گروه مشاوران ذیصلاح، برای اولین بار صورت پذیرفت.

علیرضا قائدیان معاون گردشگری، ضمن اشاره به ارتقای کیفی نیازهای خدمات گردشگری در سطح جزیره کیش گفت: استانداردسازی و ارزیابی کیفیت خدمات گردشگری، یکی از پیش زمینه ها و ضرورت های توسعه و ارتقاء فعالیت های مرتبط با گردشگری به ویژه در جزیره زیبای کیش به عنوان کالای برتر گردشگری کشور است. برای پاسخگویی به نیازهای توسعه گردشگری در بخش ملی و بین المللی، تلاش می شود که این استاندارها هماهنگ و سازگار با استانداردهای جهانی تعریف شود. با توجه به اهمیت موارد پیش گفته، کشتی های تفریحی جزیره کیش برای اولین بار مورد ارزیابی کمی و کیفی قرار گرفتند.

وی افزود: درجه بندی و استانداردسازی کشتی های تفریحی با بهره گیری از نقطه نظرات کارشناسان و مشاورین برتر داخلی در سطح کلیه مراکز، تاسیسات و موسسات گردشگری جزیره کیش برنامه ریزی و پیش بینی شده است که بتواند افزایش سطح خدمات و رضایتمندی گردشگران را فراهم آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: