کد خبر: ۷۸۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۲
حجت‌الاسلام حاجی صادقی:
نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: پیوند ناگسستنی روحانیت و سپاه خنثی‌کننده بسیاری از توطئه‌ها است.
پیوند روحانیت و سپاه خنثی‌کننده بسیاری از توطئه‌هاست

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در همایش نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی که در سالن همایش‌های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان صادر شده ‌و این انقلاب مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی را قطعی کرده است، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که زمانی شعار نیل تا فرات سر می‌داد ، امروز خود را پشت دیوارهای هفت‌متری بتنی مخفی کرده است.

وی رویکرد حوزه علمیه را رویکردی انقلابی به‌معنی واقعی کلمه توصیف و تصریح کرد: ولایت فقیه تجلی توحید است و ولی فقیه به عنوان سکاندار نظام دینی است و در نظام دینی نیز همه وظیفه دارند اراده ولایت را درک و نسبت به آن عمل کنند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه شهدای فاطمیون و نیروهای حزب‌الله خود را سرباز رهبر معظم انقلاب می‌دانند، افزود: امروز گفتمان انقلاب اسلامی پیروز نبردهای سوریه است و فاطمیون و حزب‌الله، سلحشوران میدان نبرد هستند که این موضوع نشان از عمق نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی ایران در منطقه و اثرگذاری این گفتمان است.

وی تبعیت از رهبری معظم انقلاب را گره‌گشای مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: اگر مسئولان به رهنمودهای معظم له توجه داشته باشند، به طور قطع مشکل‌های اقتصادی امروز نیز رفع می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه، با بیان اینکه پیوند ناگسستنی روحانیت و سپاه خنثی‌کننده بسیاری از توطئه‌ها است، گفت: پیوند این دو نهاد انقلابی در عمق‌بخشی به انقلاب در صحنه جهانی مؤثر است، تربیت و تجهیز علمی و عملی طلاب و روحانیان در تراز انقلاب اسلامی، دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، تحول در نظام آموزشی و تبعیت از رهبر انقلاب از جمله رسالت‌های امروز روحانیون است.

حاجی‌صادقی با بیان این‌که روحانیت پشتیبان جبهه مبارزه با استکبار نیست بلکه فرمانده این جبهه است، افزود: روحیه انقلابی، نیازمند بصیرت، توانمندی علمی، معرفتی و فکری است و جنگ امروز، تهاجم فکری و ارزشی برای تصرف فکرها و دل‌هاست.

وی عنوان کرد: دشمن به طور قطع می‌داند که گفتمان انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و سنگرهای کلیدی منطقه را فتح کرده است و دلیل عصبانیت رئیس جمهور آمریکا از ایران نیز آگاهی از عمق نفوذ ایران در منطقه است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در پایان با تاکید بر این‌که دشمن نگران استمرار انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که اگر انقلاب اسلامی یک دهه دیگر عمر کند، سفره ابرقدرتی آن‌ها جمع می‌شود، چراکه معتقدند انقلاب اسلامی تمام شاخص‌های ابرقدرتی را از آن‌ها گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: