کد خبر: ۷۸۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
تعداد بازدید: ۳۳۰
هفته چهارم رقابت های لیگ برتر به اتمام رسید و نتایج جالبی به دست آمد.
هشت اتفاق از هشت بازی هفته چهارم لیگ برتر / از چاقوکشی آزادی تا جم گیر شدن استقلال

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، چهارمین هفته رقابت های لیگ برتر به اتمام رسید و نتایج جالبی هم رقم خورد که جالب ترین آن صدرنشینی پدیده و توقف و شکست سرخابی های پایتخت بود. در این هفته 16 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد و تنها یک بازی بدون گل تمام شد.

سپیدرود 0-2 پدیده

فصل گذشته هم سپیدرود در سه هفته ابتدایی به بردی نرسیده بود اما در هفته چهارم با نتیجه 2-1 از سد پیکان گذشت و کمی به اوضاع خود سروسامان داد. اما در این فصل گویا کار این تیم دشوار تر است. سرخپوشان گیلانی در خانه خود با نتیجه 2-0 به پدیده باختند تا همچنان در حسرت برد باقی بمانند و تیم یحیی را هم صدرنشین کنند.

پیکان 1-1 گسترش فولاد

4 بازی و 4 تساوی یک بر یک ماحصل کار تیم فیروز کریمی بوده است. گسترشی ها در این فصل نه می بازند و نه می برند. به همه گل می زنند و از همه هم گل می خورند. آنها با فیروز کریمی در سال 97 شکستی نداشته اند. پیکان هم سرانجام بعد از سه هفته دروازه اش باز شد.

پارس جنوبی جم 1-0 استقلال

بازهم استقلال بعد از یازده بازی در لیگ برتر شکست خورد. اتفاقی که یک بار دیگر هم در هفته 22 لیگ قبل در برابر ذوب آهن تکرار شده بود. آبی پوشان با وینفرد شفر در طلسم عدد یازده گیر کرده اند و به دوازده نمی رسند. پارس مانند فصل قبل در خانه اش استقلال را زمین گیر رد تا همچنان آخرین شکستشان در تختی جم به هفته شانزدهم لیگ قبل مقابل گسترش فولاد برگردد.

فولاد 2-1 نساجی

دومین بازی خانگی فولاد و دومین برد فصل بازهم با نتیجه 2-1. شاگردان پورموسوی بردند اما اقای سرمربی به خاطر شعارهای هواداران قصد خداحافظی داشت که با دخالت باتجربه های تیم این قضیه فعلا منتفی شد. نساجی هم با جواد نکونام همچنان در حسرت برد باقی ماند. آنها برای اولین بار در لیگ برتر و در خارج از خانه هم شکست خورد.

تراکتورسازی 1-0 نساجی

یحیی گل محمدی در سه هفته اول لیگ هفدهم سه باخت نصیبش شد اما در هفته چهارم با شکست نفت تهران به اولین برد دست پیدا کرد. در لیگ هجدهم هم جان توشاک سه بازی نخست را با دو تساوی و یک باخت و بدون برد تمام کرد اما بازهم معجزه یک تیم تهرانی و هفته چهارم و ورزشگاه یادکار امام آنها را نجات داد و پرشورها با شکست 1-0 سایپا به لیگ برگشتند.

ذوب آهن 1-2 سپاهان

شانزدهمین برد سپاهان در سی و پنجمین رویارویی دو تیم اصفهانی لیگ برتر رقم خورد. آنها با دو گل در نیمه نخست کار ذوب را تمام کردند و کامبک نیمه کاره تیم امید نمازی هم برای ثبت نشدن اولین باختشان کافی نبود. امیر قلعه نویی سومین برد خود در دربی اصفهان را تجربه کرد و نمازی هم برای اولین بار در فوتبال ایران طعم شکست را چشید.

پرسپولیس 0-0 نفت مسجد سلیمان

سومین رویارویی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان که بازهم مساوی شد و برنده ای نداشت. دو بار در لیگ چهاردهم و یک بار هم در هفته چهارم لیگ هجدهم. از درخشان تا برانکو نتوانسته اند مقابل این تیم کم نام  نشان پیروز شوند. باید دید در بازی برگشت این اتفاق رخ می دهد یا خیر. در ضمن سرخپوشان تهرانی تنها تیم لیگ هستند که هنوز دروازه شان باز نشده است.

صنعت نفت 2-2 استقلال خوزستان:

کل این بازی در دو نفر خلاصه می شد. جاسم کرار و وحید خشتان. ستاره صنعت نفت یک گل زد و یک پاس گل داد و خشتان هم با دو گل دیگر به‌ آقای گل بلامنازع لیگ تبدیل شد. تیم پائولو سرجیو بازهم در حسرت برد باقی ماند و داریوش یزدی هم علی رغم بی برد بودن در این فصل، توانسته از تیمهای قدرتمندی امتیاز بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: