کد خبر: ۷۸۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
تعداد بازدید: ۳۴۷
ظاهرا دروازه‌بان محبوب استقلال به دلیل نیمکت نشینی در دیدار با پارس جنوبی جم با آبی‌ها به تهران نیامد.
اما و اگرهای حضور حسینی در استقلال!/ نامداری: من نمی‌دانم او ناراحت است یا نهبه گزارش خبرداغ، تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در دیدار با پارس جنوبی جم با یک گل تن به شکست داد.

 

سید حسین حسینی، دروازه‌بان آبی‌پوشان با پرواز استقلال به تهران برنگشته است.

 

حسینی بعد از اینکه در ترکیب استقلال قرار نگرفت شدیداً دلخور شده و موقع گرم کردن هم رفتار سردی از خودش نشان داده است. البته صحبت‌های دوپهلو مربی دروازه‌بانان استقلال باعث شد تا همه به این باور برسند که حسینی با آبی‌ها قهر کرده است.

 

نامداری در مصاحبه اخیر خود در پاسخ به این سؤال که آیا حسینی از نیمکت‌نشینی‌اش ناراحت است یا خیر،‌ گفت: من نمی‌دانم او ناراحت است یا نه چون همانطور که گفتم وقتی ما بالا آمدیم او در رختکن بود ولی ممکن است بازیکن به خاطر بازی نکردن ناراحت باشد. البته عکس‌العملی از حسینی پیرامون ناراحتی‌اش ندیدم.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: