کد خبر: ۷۸۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
تعداد بازدید: ۳۵۵
سی‌و‌یکم شهریـورماه سال ۱۳۹۷؛ آخریـن فرصت برای افتتاح حـساب قرض‌الحـسنه پس‌انداز و شرکـت در قرعه‌کشی این دوره از جشنواره قرض‌الحسنه بانک آینده است.
آخرین مهلت افتتاح حساب چهارمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده؛ سی‌و‌یکم شهریورماهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، در این دوره از جشنواره، مشابه رویدادهای پیشین برگزار شده توسط بانک آینده، میلیاردها ریال جوایز ارزشمند و نفیس برای ده‌ها هزار نفر از دارندگان حساب¬های قرض‌الحسنه پس‌انداز، در نظر گرفته شده است. این طرح از ابتدای خرداد ماه سال‌جاری آغاز شده و تا سی‌و‌یکم شهریورماه سال ۱۳۹۷، ادامه دارد. ضمناً، دوره امتیازدهی نیز یک‌ساله و از تاریخ ۰۱/۰۷/۱۳۹۶ الی ۳۱/۰۶/۱۳۹۷ بوده؛ که به ازای هر ۱۰۰.۰۰۰ (یک‌صد هزار) ریال، در هر روز یک امتیاز به صاحب حساب، تعلق خواهد گرفت. حداقل موجودی برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی، مبلغ یک میلیون ریال و افزایش موفقیت سپرده‌گذاران در قرعه‌کشی، منوط به ماندگاری وجوه طی دوره است.
گفتنی است؛ جوایز اصلی این دوره شامل: ۲۰ (بیست) کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر کدام به ارزش یک میلیارد ریال، ۱۵۰ (یک‌صدوپنجاه) دستگاه خودروی سواری پژو پارس و هم‌چنین ۲۰۰ (دویست) کمک هزینه خرید صنایع دستی در نظر گرفته شده است. بدیهی است؛ میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر، به برندگان خوش شانس چهارمین دوره از جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده، اهدا خواهد شد.
یادآوری می‌نماید؛ جوایز برندگان قرعه‌کشی سومین دوره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک آینده در سال ۱۳۹۶، شامل: ۱۰ (ده) کمک هزینه خرید مسکن هر کدام به ارزش یک میلیارد ریال، ۵۰ (پنجاه) دستگاه خودروی رنو ساندرو، ۷۵۰ (هفتصدوپنجاه) کمک هزینه خرید صنایع‌دستی، به همراه میلیاردها ریال جوایز نقدی و غیرنقدی بود که پس از قرعه‌کشی در بیست و ششم مهرماه سال ۱۳۹۶، طی مراسمی در بیست و هفتم آذرماه همان سال، به برندگان خوشبخت، اهدا گردید.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: