کد خبر: ۷۸۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۶۴
کولی، مربی استقلال در سه بازی گذشته این تیم نتوانست در کنار شفر روی نیمکت تیم بنشیند. مشکل هم ظاهراً از مدرک مربیگری‌اش بود. کمیته آموزش مدرک مربیگری او را تأیید نکرده بود و کارت مربیگری‌اش صادر نمی‌شد.
مشکل دردسرساز برای مربی استقلال در لیگ هجدهمبه گزارش خبرداغ ، استقلالی‌ها اما کارت مربیگری او در رقابت‌های آسیایی فصل گذشته را سندی بر مدرک درجه اول (A) کولی می‌دانستند. اتفاقاً ارائه همین کارت مربیگری هم بود که در نهایت میرشاد ماجدی را متقاعد کرده که کارت مربیگری‌اش برای رقابت‌های این فصل را صادر کند. البته صدور کارت مربیگری‌ برای کولی هنوز به معنای تأیید مدرک درجه اول او نیست چرا که ظاهراً استعلام‌های کمیته آموزش از کشور اسپانیا چیزی غیر از این را نشان می‌دهد.

 

ماجدی در این رابطه توضیح داده: «ما مدرک این مربی را از کشور اسپانیا استعلام گرفتیم که آنها اعلام کردند رده مربیگری او بین 7 تا 18 سال است.»

 

با صدور کارت مربیگری کولی، شاید این سوال برای رقبای استقلال پیش بیاید که چرا بعد از ارسال نامه کمیته آموزش به هیأت‌های استانی فوتبال در ابتدای فصل مبنی بر الزام همه مربیان باشگاه‌ها به ارائه مدرک A، این کمیته حاضر شده مقابل آبی‌پوشان مماشات به خرج دهد.

 

ماجدی اما تأکید دارد که هیچ مماشاتی در کار نیست. او گفته: «نامه ما تا آغاز مسابقات مجوز نگرفت و به همین دلیل مقرر شد فعلا قانون سال گذشته در مورد تمامی مربیان اجرا شود.» از آنجا که دستورالعمل سال گذشته این بود که مربیان با مدرک‌های دیگر به جز مدرک A می‌توانستند روی نیمکت بنشینند تا نیم فصل همین قانون اجرا خواهد شد و به همین دلیل مربی تیم فوتبال استقلال هم کارت خود را دریافت کرد و تا نیم فصل می‌تواند روی نیمکت این تیم بنشیند.»

 

استقلالی‌ها اما باید توجه داشته باشند که کارت مربیگری دستیار شفر، تنها تا نیم فصل اعتبار دارد و او باید تا پایان نیم فصل اول مدرک مربیگری‌اش را به فدراسیون فوتبال ارائه کند تا مجوز نشستن روی نیمکت را برای نیم فصل دوم دریافت کند.

 

ماجدی در این رابطه توضیح داده: «ما طبق کارت مربیگری او در لیگ قهرمانان آسیا و از آنجا که مطمئن هستیم او مدرکی به این کنفدراسیون برای صدور کارت مربیگری‌اش در لیگ قهرمانان ارائه کرده کارت او را برای نشستن روی نیمکت در لیگ برتر صادر کردیم اما قطعا او و بقیه مربیان باید تا نیم فصل مدرک خود را به فدراسیون فوتبال و کمیته آموزش ارائه کنند.»

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: