کد خبر: ۷۸۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۴۵۷
کاربران می توانند نسخه طلای آیفون ایکس مدل 2018 را با پرداخت 127 هزار دلار دریافت کنند.البته این خبری نیست که همه اقشار جامعه را خوشحال کند.
نسخه روکش طلای آیفون ایکس 2018 در راه است / 127 هزار دلار برای یک موبایل لاکچری

کاربران می توانند نسخه طلای آیفون ایکس مدل  2018  را با پرداخت 127 هزار دلار دریافت کنند.البته این خبری نیست که همه اقشار جامعه را خوشحال کند.

به گزارش خبرداغ  به نقل از سی نت، اگر ثروتمند هستید و به اشیا پر زرق و برق علاقه مندید می توانید دست به کار شوید و نسخه روکش طلای آیفون ایکس را تهیه کنید. نسخه ای که با یک ورق طلای 18 عیار  ساخته شده است.

هنوز در خصوص نام رسمی این موبایل اعلام نظر نشده اما پیش بینی می شود این موبایل "آیفون Xs" نامیده شود.رسانه ها گوشی مذکور را به عنوان "لوکس ترین محصول و  نام تجاری سال " معرفی می کنند. البته این نخستین بار نیست که برندهای معتبر از روکش های طلا یا الماس برای محصولات خود استفاده می کنند.

البته اگر قصد دارید این موبایل جنجالی را بخرید فراموش نکنید که ارزش موبایل مذکور با ورود موبایل های بعدی روکش طلا، چندان بالا نخواهد بود.


 انتخاب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: