کد خبر: ۷۸۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۴۶
یک دستگاه اتوبوس حامل زائران عراقی که از مشهد به سمت قم در حرکت بود، ۳۰ دقیقه بامداد امروز از پشت با یک دستگاه تریلی برخورد کرد. در این تصادف که در هشت کیلومتری سمنان در سرازیری کوهپایه در مسیر دامغان - سمنان رخ داد، یکی از مسافران عراقی در دم جان باخت و ۲۰ نفر مصدوم سانحه نیز به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند. ۱۵ نفر از مصدومان در بیمارستان کوثر سمنان سرپایی درمان شدند و پنج نفر همچنان بستری هستند که حال آن‌ها وخیم نیست.
تصادف اتوبوس زائران عراقی در سمنان / یک نفر کشته و ۲۰ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرداغ ، رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: در تصادف اتوبوس زائران عراقی در مسیر دامغان - سمنان، یک مسافر جان باخت و ۲۰ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ تقی کبیری روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: یک دستگاه اتوبوس حامل زائران عراقی که از مشهد به سمت قم در حرکت بود، ۳۰ دقیقه بامداد امروز از پشت با یک دستگاه تریلی برخورد کرد.
وی خاطرنشان کرد: در این تصادف که در هشت کیلومتری سمنان در سرازیری کوهپایه در مسیر دامغان - سمنان رخ داد، یکی از مسافران عراقی در دم جان باخت و ۲۰ نفر مصدوم سانحه نیز به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.
رئیس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: ۱۵ نفر از مصدومان در بیمارستان کوثر سمنان سرپایی درمان شدند و پنج نفر همچنان بستری هستند که حال آن‌ها وخیم نیست.
وی، علت این تصادف را بی توجهی راننده اتوبوس به علت خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد و گفت: با وجود ترافیک پرحجم جاده در آن زمان، این تصادف باعث مسدود شدن جاده نشد.
رئیس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد: ماموران پلیس راه استان از لحظاتی پس از سانحه در صحنه حاضر بودند و با هدایت ترافیک، مانع مسدود شدن جاده شدند.
پلیس راه استان سمنان با ۴۰ دوربین سرعت سنج ثابت، بر تردد خودرو‌ها در محور‌های ارتباطی استان نظارت دارد، حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور اصلی غربی- شرقی کشور از استان سمنان عبور می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: