کد خبر: ۷۸۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۳۴۵
بر اساس ادعای یکی از نزدیکان کارلوس کی روش، یکی از مجریان صدا و سیما و همسرش نقش ویژه‌ای در عقد قرارداد سرمربی تیم ملی با فدراسیون فوتبال و البته بانک سامان ایفا کرده اند.
دو مجری مشهور در قرارداد‌های کی‌روش نقش داشتند!به گزارش خبرداغ ، کارلوس کی روش بدون شک یکی از افراد کلیدی و تاریخی فوتبال ایران است که اثرات مثبت و یا گا‌ها منفی او بر روند و مسیر فوتبال کشورمان بعد‌ها با ماجرا‌هایی که از آن افشا خواهد شد، چون یک کتاب ممنوعه به چاپ خواهد رسید و همگان را دچار تحیر خواهد کرد!


کی روش در داخل کشور موافقان زیادی را همواره پیش روی خود دیده، اما نباید فراموش کرد که مخالفین وی نیز کم تعداد نیستند؛ برخی وی را ناجی بزرگ یوز‌ها و برخی او را بازیگر مستطیل سبز می‌خوانند! روش‌های پیشبردی او در معضلات و درگیری ها، تاریک‌ترین قسمت کارنامه اش خوانده می‌شود، چرا که دوستان کارلوس در عرض یک شب می‌توانند با نقدی کوتاه تبدیل به یک دشمن خونی شوند.


داغ‌ترین بحث در این روز‌ها تمدید قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال است؛ قراردادی که باز هم به دلیل پرداخت رقمی سنگین مورد نقد‌های بسیاری از افراد قرار دارد؛ اما هنگامی که متوجه رد پای دو مجری مشهور صدا و سیما در عقد قرارداد‌های او با فدراسیون فوتبال شوید، قطعا تمامی افکار گذشته خود را به دور خواهید ریخت و به دنبال سرنخ‌هایی دیگر از معمای کی روش و ارقام نجومی اش خواهید رفت.


دو زوج مشهور صدا و سیما که هردو از مجریان مشهور صدا و سیما و البته رادیو محسوب می‌شوند، بر اساس اطلاعات دقیق منابع موثق خبری نقشی ویژه را در قرارداد‌های کی روش با بانک سامان و در ادامه آن با فدراسیون بازی می‌کنند که در هر دوره مذاکره چیزی بالغ بر ۲۰ درصد مبالغ‌های توافق شده را به نرخ روز دلار دریافت خواهند کرد!


هنوز نمی‌توان هیچ دلیلی را از حضور این دو فرد در روند قرارداد‌های کی روش و سهم خواهی شان از مبلغ‌های واریز شده با فدراسیون و بانک سامان پیدا کرد! چرا که هیچ گونه ارتباطی را میان مجری‌های صدا و سیما و سرمربی تیم ملی نمی‌توان یافت، جز اتفاقات پشت پرده‌ای که بعد‌ها با افشا شدن آن موجب ایست قلبی فوتبال خواهد شد!

 

ورزش 11

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: