کد خبر: ۷۸۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۷
هادی ساعی به درگیری لفظی با کارکنان سفارت عربستان در محل برگزاری بازی تیم فوتبال امید توضیحاتی را ارائه کرد.
توضیحات هادی ساعی در مورد درگیری لفظی با مسئولان عربستانیبه گزارش خبرداغ ، هادی ساعی به درگیری لفظی با کارکنان سفارت عربستان توضیحاتی ارائه کرد و اظهار داشت: ما به همراه تنی چند از مدیران ورزشی به وی‌ ای پی ورزشگاه آمدیم تا بازی تیم  فوتبال امید را تماشا کنیم و در وی‌ ای پی هر کسی که‌ ای دی کارت مخصوص داشته باشد می‌تواند در این مکان بنشیند،

 

وی افزود: اما عربستانی‌ها دوست داشتند که در همین ردیف ما مستقر شوند و خواهان کم شدن نفرات ما بودند. ما با عربستانی صحبتی نکردیم بلکه با مسئول اندونزیایی صحبت کردیم. در ادامه ما کارتمان را به مسئول برگزار کننده نشان دادیم و آنها خیلی محترمانه تاکید کردند که در همین وی‌ ای پی بنشینیم.

 

وی افزود: بعد از تصمیم مسئول برگزار کننده مسابقه عربستانی‌ها مجبور شدند به جایی دیگری بروند و در پایان هم سر راه نشستند.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: