کد خبر: ۷۸۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۲
سینا سرلک که روز گذشته به مجوز نگرفتن سه اثرش اعتراض کرده بود، تنها 24 ساعت بعد اعلام کرد که مجوز هر سه اثرش صادر شده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها ، این خواننده روز گذشته تصویری از پیغام مربوط به رد درخواستش را به اشتراک گذاشت و نوشت: "اگه میخواین من کار نکنم توی سرزمین خودم، رو راست بهم بگین که برای همیشه برم که من هم راحت بشم از این بازیهای عجیب و غریب و هم شما از دست من راحت بشین. این کارا چه معنایی داره"

اعتراض سرلک به مجوز نگرفتن سه تک آهنگش با نام‌های "رویا"، "عزیزم" و "عشق" بود.

سرلک امروز اعلام کرد که آثارش مجوزهای لازم برای انتشار را گرفته است. سرلک نوشت: با درایت مدیر کل محترم موسیقی جناب آقای ترابی و اساتید محترم در شورای شعر، جناب کاکائی و جناب بهمنی، هر 3 ترانه که توسط شخص دیگری رد درخواست شده بودند، امروز مجوزهای لازم برای هر 3 ترانه دریافت شد تا در زمانی مناسب تقدیم شما عزیزان گردد.

اعتراض اینستاگرامی «سینا سرلک» جواب داد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: