کد خبر: ۷۸۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۱
در جلسه هیات دولت مصوب شد؛
هیأت وزیران در جلسه ای با حضور رییس جمهور با پیشنهاد مشترک سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و استانداری همدان مبنی بر تشکیل ستاد ملی سیاست گذاری همدان و ستاد برنامه ریزی و اجرایی استان همدان به منظور میزبانی شایسته این شهر به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا موافقت کرد.
تأسیس نمایندگی کنسولی ایران در شهر بن آلمان/ ترخیص کالاهای معاف از پرداخت سود بازرگانی طبق سنوات گذشته

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، برگزاری برنامه‌های کلان و موثر توسعه گردشگری با تأمین نیازها و زیرساخت های گردشگری،‌شناساندن ظرفیت‌های گردشگری با تهیه و تدوین مجموعه آثاری در زمینه تاریخ، مفاخر، جاذبه های گردشگری،‌آثار و ابنیه‌های تاریخی و توانمندی‌ها و غنای فرهنگی شهر همدان، از جمله اهداف تشکیل ستادهای یاد شده است.

تأسیس نمایندگی کنسولی ایران در شهر بن آلمان

دولت با توجه به تراکم جمعیت مراجعان و متقاضیان خدمات کنسولی به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در شهر فرانکفورت آلمان که بخش اعظم آنها هموطنان ساکن محدوده شهرهای بن و کلن هستند و برای دریافت خدمات کنسولی ناچار به طی مسافت بیش از ۱۷۰ کیلومتری فاصله بین این دو شهر با فرانکفورت می باشند،‌ با پیشنهاد وزارت امورخارجه مبنی بر تأسیس نمایندگی کنسولی جمهوری اسلامی ایران در شهر بن آلمان موافقت کرد.

ترخیص کالاهای معاف از پرداخت سود بازرگانی کماکان طبق سنوات گذشته خواهد بود

با تصویب هیأت وزیران،‌گمرک جمهوری اسلامی ایران موظف شد نسبت به ترخیص کالاهایی که طبق قوانین و مقررات مربوط و یا شرایط مصوب از پرداخت تمام یا قسمتی از حقوق گمرکی و سود بازرگانی معاف هستند، کماکان طبق شرایط مقرر در قوانین و مقررات مربوط اقدام نماید.

تصویب لایحه موافقت‌نامه تأسیس مرکز توسعه مدیریت آسیا و اقیانوسیه برای اطلاعات بلایا

دولت در ادامه،‌لایحه موافقتنامه تأسیس مرکز توسعه مدیریت آسیا و اقیانوسیه برای اطلاعات بلایا را به تصویب رساند.

طرف‌های موافقت‌نامه مذکور، دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان ملل متحد بوده و صلاحیت‌های مرکز یاد شده شامل عقد قرارداد، تحصیل و واگذاری دارایی منقول و غیرمنقول و اقامه دعوی حقوقی خواهد بود.

بدهی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به بانک تجارت به حساب بدهی دولت انتقال یافت

با تصویب هیأت وزیران، بدهی شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به بانک تجارت در خصوص طرح آزادراه تهران-شمال بابت اصل و سود تضمین شده تسهیلات دریافتی به مبلغ دو هزار و ۶۳۰ میلیارد و ۴۵۲ میلیون ریال به بدهی دولت منتقل شد و سرمایه دولت در شرکت مذکور معادل مبلغ بدهی انتقال یافته، افزایش یافت.

اعلام نظر دولت در خصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس

هیأت وزیران در ادامه جلسه، ضمن اعلام نظر در خصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نماینده خود را برای پیگیری موضوع تعیین کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
رئیس دفتر رئیس جمهور گفته دلیلی برای عذرخواهی رئیس جمهور از مردم نیست! واقعاً راست می گوید. مگر چه اشکالی دارد که دلار از 3000 تومان به 11 هزار تومان برسد، سکه یک میلیونی به 4 میلیون برسد، خورد و خوراک مردم با افزایش 3-4 برابری روبرو شود و عده ای سکه ها و ارزهای چند ده میلیونی و میلیاردی بخرند؟ عمل نکردن به وعده های انتخاباتی مثل افزایش یارانه ها، رفع بیکاری و... چیزی نیست که رئیس جمهور از ملت عذرخواهی کند! اصلاً مردم باید از رئیس جمهور عذرخواهی کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
رئیس دفترآقای رئیسجمهور گفته باید دلیلی وجود داشته باشد که آقای روحانی ریاست محترم جمهوری از مردم عذرخواهی بکنند. البته کسانی که در هنگام تبلیغات انتخاباتی جای شهید و جلاد را تغییر دادند امروز هم لابد انتظار دارند که مردم از آقای رئیسجمهور عذرخواهی کنند!

چرا دولت توجهی به گرانی در بازار و حقوق اندک کارگران، کارمندان و بازنشستگان نمیکند؟ رشد جهشی قیمتها با درآمد اکثریت جامعه همخوانی ندارد.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
وقتی مایکل پمپئو وزیر خارجه آمریکا اعلام می کند ایران حامی تروریسم است و رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه سکوت می کنند آیا باز هم آقایان باید منتقدان خوشبینی به غرب را ترسو و بزدل بنامند؟

واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر آمریکا خندهشان میگیرد!

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

چرا دولت با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: