کد خبر: ۷۸۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۴۱۵
مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال این روز‌ها شرایط نامشخصی در تیم جدیدش دارد.
بلاتکلیفی عجیب برای مهاجم جدید استقلالبه گزارش خبرداغ ، مرتضی آقاخان، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پیکان که در فصل جدید به استقلال پیوست، این روزها شرایط نامشخصی در تیم جدیدش دارد.

 

آقاخان در فصل نقل و انتقالات در حالی با قراردادی 3 ساله به استقلال پیوست که با این باشگاه قرارداد سفید امضا کرده بود. حتی مسئولان وقت باشگاه استقلال زمانی که این بازیکن به این باشگاه پیوست، قول شماره ۹ را به این بازیکن دادند و این در حالی است که حالا شماره ۹ برتن الحاجی گرو دیگر مهاجم جدید آبی‌پوشان است.

 

با قولی که مسئولان قبلی استقلال به آقاخان در مورد شماره پیراهن دادند، او روی این قول حساب کرد و حتی از آرش برهانی شماره ۹ سابق این تیم هم برای پوشیدن این پیراهن رخصت گرفت اما در حال حاضر تکلیف او مشخص نیست. البته آقاخان مصدوم بوده است و پای خود را جراحی کرده ولی با شرایط فعلی تضمینی وجود ندارد که او در استقلال ماندگار شود. باید دید در نهایت تکلیف او و باشگاه استقلال چه خواهد شد.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: