کد خبر: ۷۸۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۰
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به ادامه آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم گفت: با وجود تلاش‌های انجام شده جهت خاموش کردن آتش در تالاب هورالعظیم، همچنان پیگیری‌ها برای اطفای این آتش‌سوزی گسترده ادامه دارد.جلسه‌ای به منظور رهاسازی آب به بخش عراقی تالاب هورالعظیم جهت مهار آتش برگزار شد.
مدیریت بحران خوزستان: برای تسریع در خاموش کردن آتش‌ هورالعظیم در عراق، موضوع را از طریق وزارت کشور و مرزبانی پیگیری کردیم / برگزاری جلسه‌ای به منظور رهاسازی آب به بخش عراقی هورالعظیم

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از مراجعه به وزارت کشور برای پیگیری ادامه روند اطفای آتش‌سوزی هورالعظیم خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا،  کیامرث حاجی‌زاده با اشاره به ادامه آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم اظهار کرد: با وجود تلاش‌های انجام شده جهت خاموش کردن آتش در تالاب هورالعظیم، همچنان پیگیری‌ها برای اطفای این آتش‌سوزی گسترده ادامه دارد.

وی تصریح کرد: صبح امروز به همراه استاندار خوزستان به منظور تسریع در روند خاموش کردن آتش‌سوزی هورالعظیم در عراق، با مراجعه به وزارت کشور این موضوع را مجددا از طریق وزارت کشور و فرماندهی مرزبانی کل کشور پیگیری کردیم.

حاجی‌زاده افزود: همچنین جلسه‌ای به منظور رهاسازی آب به بخش عراقی تالاب هورالعظیم جهت مهار آتش برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: