کد خبر: ۷۸۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۲۹۵
پیشکسوت پرسپولیس تهران به تکرار قهرمانی شاگردان برانکو ایوانکوویچ در لیگ برتر امیدوار است.
پرسپولیس نمونه کوچکی از بارسلونا است / زمان ما سخت بود بازیکن و لیدر درگیر شوندبه گزارش خبرداغ، محمد منصوری درباره نتایج تیم پرسپولیس در لیگ هجدهم اظهار داشت: پرسپولیس به نظر من امسال اسکلت تیم را حفظ کرد و آقای برانکو بازیکنانی که با آنها نتیجه گرفت را نگه داشت. بازیکنانی هم تیم را ترک کرده‌اند و امیدوارم موفق باشند. پرسپولیس نمونه کوچکی از بارسلونا است که هر فصل بازیکنان اصلی تیم را حفظ می‌کند و برای تکرار عناوین قهرمانی تلاش می‌کنند. در این بین عالیشاه و نورالهی اضافه شده‌اند و می‌توانند در ترکیب اصلی مفید باشند.

 

او ادامه داد: امسال اگر بازیکنی هم به تیم اضافه نشود و با توجه به اینکه نیمکت هم ضعیف است، پرسپولیسی‌‌ها می‌توانند قهرمانی را تکرار کنند.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس درخصوص رویارویی با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: قطعا لیگ ما با تیم‌های حوزه خلیج فارس قابل مقایسه نیست چرا که بازیکنان بزرگی در آنجا فعالیت دارند و طی سال‌های اخیر استعدادهای جوان را به خدمت می‌گیرند. این برای تیم‌های شرق آسیا بیشتر است و بازیکنان مانند پائولینی، اسکار وهالک تصمیم گرفتند در آسیا بازی کنند نه اینکه دوره آنها تمام شده باشد و برای آخرین سال‌های دوران حرفه‌ای بهترین باشگاه‌ها را ترک کنند. پرسپولیس امسال انگیزه بیشتر برای مسابقات آسیایی دارد و همین مسئله حفظ شدن شاکله اصلی تیم و هماهنگی نسبی آنها به نتیجه گیری کمک می‌کند.

 

منصوری افزود: الدحیل اغراق نباشد یکی از دو تیم برتر غرب آسیاست. الدحیل به نظرم بهترین تیم لیگ قطر است و چند بازی آنها مقابل تیم‌های ایرانی را تماشا کردم، پرسپولیسخیلی کار سختی خواهند داشت. ویژگی اصلی بازیکنان پرسپولیس انگیزه آنها برای پر کردن جاهای خالی در پست بازیکنانی است که تیم را ترک کرده‌اند. امسال اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به نظرم پرسپولیس می‌تواند سومین قهرمانی پیاپی را در ایران جشن بگیرد.

 

منصوری با بیان اینکه طرفداران احساسی در تمامی کشورهای از نتایج ضعیف تیمشان ناراحت می‌شوند، اظهار داشت: در دوره ما پرمهره ترین پرسپولیس تاریخ در لیگ شرکت می‌کرد. کادر مدیریتی آقای عابدزاده و پیروانی کادر مدیریتی تیم پرستاره بودند و سخت بود که بحث درگیری بازیکن و لیدرها مطرح شود. کار درستی نیست چون پرسپولیس می‌تواند رکورد تاریخی بزند و امسال اگر خدا بخواهد بهترین نتیجه را کسب می‌کند. خیلی از کشورها چنین مشکلاتی دارند که هواداران احساسی برخوردهای نامناسبی داشته‌اند و امیدوارم بستری فراهم شود که طرفداران ایرانی برای استقلال و پرسپولیس با آرامش بازی‌ها را تماشا کنند و بازیکنان به کارشان ادامه بدهند. اینکه در اول فصل چنین مباحثی مطرح شده سودی ندارد و امیدوارم هر چه زودتر برطرف شد.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: