کد خبر: ۷۸۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
تعداد بازدید: ۱۷۴
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در جلسه ستاد اقتصادی دولت که فردا برگزار می‌شود گزارشی از سازمان برنامه و بودجه ارائه خواهم کرد.
محمد باقر نوبخت: امیدوارم بتوانیم نوسانات بازار ارز را که پیش آمده و مردم را آزرده کرده، تقلیل دهیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد باقر نوبخت در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که برنامه سازمان برنامه و بودجه در خصوص مسائل اقتصادی در چه مرحله‌ای است، گفت: هماهنطور که بیان شد جزو برنامه‌های دولت است و به سازمان برنامه و بودجه هم ابلاغ کردند. همچنین در سفری که بنده به استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی داشتم ایشان تماس گرفتند تا این بستر آماده شود .

وی افزود: احتمالا در جلسه ستاد اقتصادی دولت که فردا برگزار می‌شود گزارش سازمان برنامه و بودجه را ارائه خواهیم داد. امیدوارم این برنامه بتواند نوساناتی که در بازار ارز پیش آمده و مردم را آزرده کرده، تقلیل دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: