کد خبر: ۷۸۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۲۴۴
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اعتراض به بودجه اختصاص یافته به طرح تحول سلامت و سرانجام این طرح گفت: هیچ گونه اعتراضی نسبت به این موضوع وجود ندارد و سرانجام این طرح مشخص است.
سید حسن قاضی‌زاده هاشمی: هیچ اعتراضی نسبت به اختصاص بودجه برای طرح تحول سلامت وجود ندارد/ مشکلی در تامین داروی بیماران خاص وجود ندارد/ اضطرابی در بین مردم ایجاد نکنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در پایان جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره اعتراض به بودجه اختصاص یافته به طرح تحول سلامت و سرانجام این طرح گفت: هیچ گونه اعتراضی نسبت به این موضوع وجود ندارد و سرانجام این طرح مشخص است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تأثیر تحریم‌ها بر افزایش قیمت داروهای اعصاب و روان،‌ عنوان کرد:  قیمت این داروها هیچ تغییری نمی‌کند. برای مردم نگرانی ایجاد نکنید.

وی ادامه داد: دائما درباره این موارد سوال می‌کنید،‌ قبلا هم گفته‌ام شما اگر از کسی که حالش خوب است، ۱۰ بار بپرسید حالت چه طور است، مشخص است که شک می‌کند، چرا اینقدر این سوالات را می‌پرسید؟

هاشمی تاکید کرد: امور درمان و بهداشت در حال انجام شدن است. اضطرابی در بین مردم ایجاد نکنید،‌ برای  بیماران خاص هم هیچ تغییری ایجاد نشده است، داروهایشان وجود دارد و تغییری نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: