کد خبر: ۷۸۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۴۱۱
بازیکن پیشین استقلال گفت: تصور نمی‌کردم استقلال مقابل تراکتورسازی با صلابت بازی کند، این تیم می‌تواند تا فینال آسیا برود.
این استقلال می‌تواند تا فینال آسیا برود/ امیدوارم تراکتورسازی، استیل آذین نشودبه گزارش خبرداغ، بازیکن پیشین استقلال گفت: تصور نمی‌کردم استقلال مقابل تراکتورسازی با صلابت بازی کند، این تیم می‌تواند تا فینال آسیا برود.

 

میثم منیعی درباره شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال بازی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام داد، اما دفاع حریف ضعف زیادی داشت. استقلال هم با اضافه کردن چند مهره، توانسته بخشی از نواقص خود را ترمیم کند.

 

وی افزود: به نظرمف با اضافه شدن یک مدافع و یک هافبک دفاعی، این تیم می‌تواند تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش برود. نمی‌گویم قهرمان خواهد شد، چون باید شرایط تیم‌های شرق آسیا را دید، اما این استقلال می‌تواند تا فینال آسیا برود.

 

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: تصور نمی‌کردم استقلال برابر تراکتورسازی با صلابت و شاداب بازی کند. هر چند که دفاع تراکتورسازی شکننده و ضعیف بود. ضعف خط دفاعی این تیم باعث شد که بازیکنان میانی و خط حمله به کمک دفاع بیایند.


منیعی تصریح کرد: امیدوارم تراکتورسازی مانند استیل آذین چند سال قبل نشود که هر چه مهره برای هجوم بگیرد و از دفاع غافل شود. تراکتورسازی مهره‌های خوبی دارد، اما باید به فکر دفاع هم باشند.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: