کد خبر: ۷۸۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۲۹۰
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور خبر کاهش صدور روادید اربعین را تکذیب کرد و گفت: برای دریافت روادید عراق سال گذشته علاوه بر مبلغ ۴۰ دلار ۱۰ دلار هم در چارچوب پنجره واحد دریافت می‌شد که امسال خوشبختانه این مبلغ از ۱۰ دلار به یک دلار کاهش یافته است.
تکذیب خبر کاهش صدور روادید اربعین/ کنوانسیون خزر یک دستاورد مهم است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، شهریار حیدری مدیرکل امور مرزی وزارت کشور در نشست خود درباره کاهش روادید اربعین عنوان کرد: این خبر صحت ندارد، برای دریافت روادید عراق سال گذشته علاوه بر مبلغ ۴۰ دلار ۱۰ دلار هم در چارچوب پنجره واحد دریافت می‌شد که کاهش آن نیاز به مصوبه هیات دولت عراق داشت.

وی ادامه داد: امسال خوشبختانه این مبلغ از ۱۰ دلار به یک دلار کاهش یافته و فقط محصوص اربعین و برای زائران ایرانی است.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با اشاره به مساله دریای خزر و حواشی آن بیان کرد: کنوانسیون خزر یک دستاورد مهم است این دریاچه با این عظمت از لحاظ مسائل بستر، زیر بستر و دریای سرزمینی بسیار اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر  در مورد مسائل بستر زیر بستر منطقه و دریای سرزمینی صحبتی نشده است.

حیدری با اعلام اینکه سعید براتی یکی از سربازان در مرز میرجاوه که سال گذشته در درگیری با اشرار ربوده شده بود، آزاده شده است، گفت: سعید براتی سرباز وظیفه مرزبانی کشور که طی یک عملیات تروریستی در اردیبهشت ماه سال قبل توسط اشرار در منطقه میرجاوه ربوده شده و به خاک پاکستان منتقل شده بود.

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور تاکید کرد: هیچگونه امتیازی به گروهک‌ها برای آزادی سرباز سعید براتی نداده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: