کد خبر: ۷۸۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۲۰۳
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی:
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تاکید کرد: مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های کالا و خدمات در سال جاری نسبت به سال گذشته یک سوم کاهش داشته است.
مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی تا یک سوم کاهش داشته است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جمال انصاری در نشست صمیمی با مدیرکل و روسای شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: شرایط فعلی کشور برای بخش زیادی از مردم طاقت‌‌‌‌فرسا است و در این شرایط مردم از ما توقع زیادی دارند.

وی با تاکید بر لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی طبق بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اظهار داشت: بیانات و سخنان مقامات عالی کشور بیانگر مسائل و چراغ راه است و باید براساس خواسته‌‌‌‌های مردم در انجام ماموریت‌‌‌‌‌های سازمانی بکوشیم.

معاون وزیر دادگستری افزود: ما قطعا از این شرایط عبور می‌‌‌‌کنیم اما آنچه مهم است تاثیرگذاری سازمان ما در ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است و به همین منظور لازم است که سازمان در تمام ابعاد استراتژی‌‌‌های مشخص داشته باشد.

انصاری ادامه داد: مدت زمان رسیدگی به پرونده‌‌‌‌‌های کالا و خدمات در سال جاری نسبت به سال گذشته یک سوم کاهش داشته است.

در این نشست، محمدعلی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران نیز به ارائه گزارشی از اقدامات اخیر پرداخت و تصریح کرد: ۳۵ مورد بازرسی در مورد کاغذ انجام شده و در بحث احتکار نیز اخیرا یک انبار با بیش از ۵۰ هزار دستگاه لوازم خانگی کشف و پلمب شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: