کد خبر: ۷۸۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۲۱۹
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از شناسایی و پلمب یک انبار احتکار برنج در یک منزل مسکونی در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: یک متهم در این رابطه بازداشت شده است
کشف بیش از هزار و ۵۰۰ کیسه برنج احتکار شده در یک منزل مسکونی+عکس

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسین سلامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: فردی که تعداد ۱۵۰۰ کیسه ۴۰ کیلویی برنج خارجی به میزان ۶۰ تن در منزل خود احتکار کرده بود توسط اطلاعات سپاه شهرستان ، شناسایی و با حضور نماینده دادستان،کارشناسان بازرگانی و تعزیرات حکومتی محل مورد نظر پس از آمار برداری پلمپ گردید .

دادستان جیرفت در ادامه خاطر نشان کرد : ارزش تقریبی برنج های احتکاری کشف شده بالغ بر پنج میلیارد ریال می باشد.

سلامی هشدار داد: دادستانی به عنوان مدعی‌العموم نظارت‌ها بر بازار را تشدید نموده است و تحرکات برهم‌زنندگان بازار و افراد سودجو، را به خوبی رصد و با آنان با سرعت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه کشور در وضعیت جنگ اقتصادی قرار گرفته است، عنوان کرد: ضرورت دارد شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا و مایحتاج عمومی مردم توسط افراد سود جو ، سریعا موارد را به مراجع قضایی، تعزیرات حکومتی و اداره بازرگانی و یا باشماره تلفن‌های ۱۱۳ اداره اطلاعات ، ۱۱۴ اطلاعات سپاه و ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: