کد خبر: ۷۸۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۴۴۳
استقلال اکنون بهترین شرایط را در فاز تهاجمی خود برای ارائه نمایش مدنظر هواداران در اختیار دارد.
شفر و بازی پلی استیشن مطلوب در فاز تهاجمی استقلالبه گزارش خبرداغ ، استقلال برای سه پست خط حمله خود 9 بازیکن در اختیار دارد. ترکیب اولیه شفر برای خط حمله را مرتضی تبریزی، وریا غفوری و روح‌ا... باقری تشکیل خواهند داد اما سرمربی استقلال سه بازیکن دیگر را برای این پست در اختیار دارد. خسرو حیدری، همام طارق و الحاجی گرو سه گزینه دیگری هستند که استقلال برای جانشینی آنها روی نیمکت دارد و البته نباید فراموش کرد الهیار صیادمنش، سجاد آقایی و مهدی قائدی نیز در این منطقه از زمین حضور دارند و به زودی نیز محسن کریمی و داریوش شجاعیان به این ترافیک اضافه می‌شوند و احتمالا مرتضی آقاخان نیز در نیم‌فصل دوم آبی‌پوش خواهد شد.

 

استقلال با فراموشی دو بازی اول و هفته‎های سخت و البته حضور ستاره‌هایی که هر یک می‌توانند نتیجه یک بازی را تغییر بدهند، حالا مدعی جدی فتح لیگ برتر است. شاگردان شفر تقریبا در تمامی پست‌ها حداقل دو بازیکن درجه یک در اختیار دارند و می‌توانند با توجه به این وضعیت، در طول فصل با کیفیت بالایی مقابل حریفان قرار بگیرند. تیم شفر البته در این مسیر به حمایت‌های باشگاه نیاز دارد و مدیران استقلال باید با پرداخت به موقع دستمزدها، تیم را از حاشیه دور نگه دارند. درست مثل چند هفته اخیر که تاثیرش را دیده‌اند. بازی‌های جذاب، کسب 5 امتیاز از 3 بازی و روند رو به رشدی که استقلال آغاز کرده است.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: