کد خبر: ۷۸۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۲۱۰
مدیر تیم فوتبال امید عربستانی مدعی شد فقط دو جلسه تمرینی در چی کاران داشته اند و ٢ جلسه هم تمرین خود را در پارکی که در مجاورت هتل‌شان بوده برگزار کرده‌اند.
عربستانی‌ها برای رویارویی با شاگردان کرانچار در پارک تمرین کردند!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مدیر تیم فوتبال امید عربستانی مدعی شد فقط دو جلسه تمرینی در چی کاران داشته اند و ٢ جلسه هم تمرین خود را در پارکی که در مجاورت هتل‌شان بوده برگزار کرده‌اند.

 

در جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های ایران و عربستان در بازی‌های آسیایی جاکارتا، حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید ایران به مسافت و زمان برگزاری تمرینات تیم امید اعتراض کرد.


استیلی به ناظر مسابقات اعلام کرد که برای برگزاری تمرین در  نوبت صبح ما باید بازیکنان را  ٦صبح از خواب بیدار کنیم که این روش با اصول حرفه‌ای در تضاد است.


وی در ادامه تاکید کرد: مسافت هتل تا محل برگزاری تمرین نیز بسیار طولانی است، به طوری که ما روزانه ٢ ساعت در راه هستیم تا بتوانیم یک جلسه تمرینی برگزار کنیم.


پس از اعتراض استیلی، نماینده عربستان نیز اعتراض شدیدتری داشت.


مدیر تیم فوتبال امید عربستان اعلام کرد که آنها برای اینکه به دهکده نزدیک باشند هتل خود را در مرکز شهر جاکارتا گرفته که از جاکارتا تا منطقه چی کاران ٢٠٠ کیلومتر فاصله است و به همین دلیل آنها روزانه برای برگزاری یک جلسه تمرینی ٦ ساعت در راه بوده اند.


مدیر عربستانی مدعی شد فقط دو جلسه تمرینی در چی کاران داشته‌اند و ٢ جلسه هم تمرین خود را در پارکی که در مجاورت هتل‌شان بوده است، برگزار کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: