کد خبر: ۷۸۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۱۶۲
دبیرکل سازمان ملل در بیانیه‌ای که توسط سخنگوی این سازمان منتشر شده از امضای توافق خزر استقبال کرد و این رژیم حقوقی را دستاورد مهمی برای صلح و امنیت جهانی و همچنین همکاری‌های چندجانبه و منطقه‌ای خواند.
دبیرکل سازمان ملل از امضای کنوانسیون دریای خزر استقبال کرد

به گزارش خبرداغ  به نقل از «اسپوتنیک»، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل از امضای توافق رژیم حقوقی دریای خزر توسط پنج کشور ساحلی استقبال کرد.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد: دبیرکل سازمان از امضای کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر توسط ایران، آذربایجان، روسیه، ترکمنستان و قزاقستان استقبال کرده است. این سند تاریخی نشان‌دهنده اهمیت همکاری‌های منطقه‌ای است که برای حفظ صلح و امنیت جهانی حیاتی است.

«گوترش» به توافق رسیدن پنج کشور حاشیه خزر را تبریک گفت و این توافق را دستاورد مهمی برای همکاری‌های منطقه‌ای و چندجانبه خواند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: