کد خبر: ۷۸۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۶۶
بی تردید مهم‌ترین کار خسرو در فصل گذشته همان پاس گلی بود که در فینال جام حذفی به تیام داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، از  بدشانسی  خسرو، هر دو بازیکن هم نمایش‌های خوبی در این 3 هفته داشته‌اند و بعید است به این زودی حیدری به ترکیب اصلی استقلال برگردد. پارسال هم از وقتی مرد آلمانی آمد، خسرو در بیشتر بازی‌ها نیمکت‌نشین شد ولی چند بازی هم کرد که معمولی بود.

 

مهم‌ترین کار خسرو در فصل گذشته همان پاس گلی بود که در فینال جام حذفی به تیام داد.خسرو حیدری سنش بالا رفته است. مهمترین ایرادی که به عملکرد مدیران قبلی استقلال گرفته شد این است که بازیکنانی نظیر خسرو حیدری با استقلال قرارداد سه ساله بستند. اتفاقی که نمی‌تواند خوشایند باشد و نتیجه‌اش نیمکت نشینی این بازیکن است.

 

 

شفر برای بازی دادن به بازیکنان جوانش برنامه ریزی کرده و بازیکنان در ترکیب استقلال خوب جواب داده‌اند. به نظر می‌رسد که او قصد دارد پس از پایان قراردادش به جرگه مربیان تیم اضافه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: