کد خبر: ۷۸۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۶
مدیر عامل بانک ایران زمین طی حکمی، علی فتاحی را به سمت مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش این بانک منصوب کرد.
انتصاب مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در متن حکمی که از سوی عبدالمجید پورسعید صادر شده، آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش منصوب می شوید.
مقتضی است با برنامه ریزی، ساماندهی و نظارت بر حسن اجرای فعالیتهای آن مدیریت امور، گزارشی از عملکرد را به صورت مستمر و در مقاطع زمانی معین به اینجانب ارائه فرمایید.
توفیق روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای نام بانک ایران زمین از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
فتاحی که دانشجوی دکترای تخصصی مدیریت در مرحله تدوین رساله است پیش از این به عنوان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی بانک دی، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت بیمه ما، مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت بیمه ایران معین، قائم مقام مرکز نوسازی و تحول اداری، مدیر دفتر بهبود مدیریت سرمایه انسانی و مشاور مدیرعامل بانک ایران زمین مشغول به فعالیت بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: