کد خبر: ۷۸۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
تعداد بازدید: ۲۳۷
برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با کامیون در جاده کمربندی اردستان به نائین از توابع استان اصفهان ۱۸ مصدوم برجا گذاشت. ۲ نفر از مصدومان به دلیل رضایت ندادن برای اعزام به بیمارستان در محل سانحه درمان و ۱۶ مصدوم دیگر پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان بهشتی اردستان منتقل شدند.
برخورد اتوبوس با کامیون در جاده اردستان به نائین ۱۸ مصدوم از خود برجا گذاشت

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با کامیون در جاده کمربندی اردستان به نائین از توابع استان اصفهان ۱۸ مصدوم برجا گذاشت.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در این حادثه که ساعت ۱۲ دقیقه بامداد امروز سه شنبه در کیلومتر ۲ جاده کمربندی اردستان به سمت نائین رخ داد ۱۸ تن شامل ۱۲ مرد و ۶ زن مصدوم شدند.

غفور راستین افزود: ۲ نفر از مصدومان به دلیل رضایت ندادن برای اعزام به بیمارستان در محل سانحه درمان و ۱۶ مصدوم دیگر پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان بهشتی اردستان منتقل شدند.

وی گفت: در این سانحه چهار دستگاه آمبولانس از اورژانس و یک واحد امدادی از هلال احمر ظفرقند به مصدومان امداد رسانی کردند.

برخورد اتوبوس به عقب کامیون به دلیل رعایت نکردن فاصله طولی علت این حادثه بوده است.

اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اردستان با برخورداری از ۶ پایگاه فوریت‌های پزشکی شامل پنج پایگاه جاده‌ای و یک شهری و یک اتاق فرمان ۱۱۵ و ۳۸ نفر پرسنل به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند.

شهرستان اردستان در ۱۱۸ کیلومتری شمال مرکزاستان اصفهان قراردارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: