کد خبر: ۷۸۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
تعداد بازدید: ۱۶۰
سفیر ایران در لندن تاکید کرد: آیا این جوانمردی است که به جای حمایت، دولتی را که در اوج تحریم و فشارهای بین‌المللی، جلوی تقسیم ناعادلانه دریای خزر را در همین اجلاس اخیر سران گرفت، مورد حمله قرار داده و متهم کنیم.
بعیدی‌نژاد: دولت در اوج تحریم و فشارهای بین‌المللی جلوی تقسیم ناعادلانه خزر را گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حمید بعیدی‌نژاد با اشاره به امضای کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر در آکتائو قزاقستان در صفحه توئیتر خود نوشت: ‌در مرام ایرانی، جلب نظر مردم هدف نیست بلکه مردمی بودن باید با مروت و راستگویی همراه باشد. آیا این جوانمردی است که به جای حمایت، دولتی را که در اوج تحریم و فشارهای بین‌المللی، جلوی تقسیم ناعادلانه دریای خزر را در همین اجلاس اخیر سران گرفت، مورد حمله قرار داده و متهم کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: