کد خبر: ۷۸۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
تعداد بازدید: ۳۸۲
معاون رییس‌جمهور:
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه امسال با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف است، گفت: طرح های ‌بزرگی برای افتتاح در سال جاری در نظر گرفته شده که راه آهن مراغه - ارومیه یکی از آنهاست.
مشکلات پیش روی افتتاح طرح راه‌آهن ارومیه به زودی رفع می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در بدو ورود به ارومیه گفت: بازدید از راه آهن مراغه - ارومیه و بررسی آخرین وضعیت این طرح بزرگ مهمترین هدف این سفر یکروزه به آذربایجان غربی است. 

وی که قبل از سفر به ارومیه از طرح دو خطه کردن راه آهن میانه - تبریز بازدید کرده بود، اضافه کرد: راه آهن مراغه - ارومیه در آخرین‌ مراحل احداث قرار دارد و امروز از نزدیک وضعیت این طرح مورد بررسی قرار می گیرد. 

وی اظهار امیدواری کرد که مشکلات پیش روی افتتاح طرح راه آهن ارومیه به زودی رفع و زمینه افتتاح هرچه سریع تر این طرح فراهم شود. 

 معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه اوایل اردیبهشت سال جاری هم  برای بازدید از طرح راه آهن مراغه - ارومیه به آذربایجان غربی سفر کرده بود. 

در زمان حاضر پیشرفت راه آهن مراغه - ارومیه نزدیک ۱۰۰ درصد است؛ این طرح به طول ۱۸۰ کیلومتر آذربایجان غربی را به استان های آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین و بالاخره به مرکز کشور وصل می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: