کد خبر: ۷۸۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۷۶۰
بازیکنان استقلال تهران با شرایط دشواری مقابل پارس جنوبی جم قرار می‌گیرند.
سنگ اندازی برای استقلال پیش از جدال هفته چهارمبه گزارش خبرداغ ، استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر باید در ورزشگاه تختی شهر جم مقابل پارس جنوبی قرار بگیرد و مسئولان باشگاه پیش از این بازی با مشکل اساسی رو به رو شدند.

 

کاروان استقلال که قرار است روز چهارشنبه برای دیدار با شاگردان مهدی تارتار تهران را ترک کند نمی‌تواند در شهر جم اقامت داشته باشد!

 

اصغر حاجیلو در این باره اظهار داشت: سال گذشته بازیکنان و اعضای کادرفنی در هتل کشتیرانی اقامت داشتند که رو به روی محل برگزاری بازی بود. وقتی با مسئولان این هتل تماس گرفتیم تا برای سفر به این شهر هتل را رزرو کنیم به ما گفتند به ما اعلام کرده‌اند اتاقی را در اختیار استقلال قرار نمی‌دهیم. دلیل این اتفاق هم برای ما مبهم است و مجبور هستیم تا در شهر عسلویه اقامت داشته باشیم که یک ساعت و نیم با اتوبوس باید مسیر را طی کنیم تا به ورزشگاه محل برگزاری بازی برسیم.

 

شهر جم در 800 متری فاصله از سطح دریا فاصله دارد و شرایط جوی قطعا روی روند بازیکنان استقلال تاثیرگذار است.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: