کد خبر: ۷۸۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۵۵۴
شهیندخت مولاوردی در توییتر خود نوشت: دو دخترم؛اولی فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی به ترتیب از دانشگاههای تهران و شهید بهشتی، فاقد شغل ثابت و مترجم آزاد دومی فارغ التحصیل کارشناسی نقاشی دانشگاه هنر و مشغول مهارت آموزی در دوره آموزشی فنی و حرفه ای جواهرسازی است.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، دستیار حقوق شهروندی رییس جمهور به سوال کاربران در خصوص شغل، درآمد و محل زندگی فرزندانش پاسخ داد.

شهیندخت مولاوردی در حساب توییتری نوشت: دو دخترم؛اولی فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی به ترتیب از دانشگاههای تهران و شهید بهشتی، فاقد شغل ثابت و مترجم آزاد دومی فارغ التحصیل کارشناسی نقاشی دانشگاه هنر و مشغول مهارت آموزی در دوره آموزشی فنی و حرفه ای جواهرسازی

شهیندخت مولاوردی هم به پویش مردمی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: