کد خبر: ۷۸۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
تعداد بازدید: ۷۲۸
تیم فوتبال الدحیل در ۳ فصل از لیگ فوتبال ستارگان قطر تنها یک شکست داشته و یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال الدحیل قطر قرار است تا در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های فوتبال آسیا برابر تیم پرسپولیس ایران که یکی از ۲ نماینده کشورمان در این مرحله از مسابقات‌ها است، قرار گیرد.

 

حضور تیم الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا مربوط به زمانی است که نامش هنوز لخویا بوده و برابر تیم پرسپولیس ایران در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فصل ۲۰۱۷ بوده است. پرسپولیس در این دیدار توانسته بود لخویا را با نتیجه یک بر صفر شکسته دهد و تا مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کند.

 

 

الدحیل قطر این فصل را طوفانی آغاز کرده و توانسته تمامی دیدار هایش در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر بگذارد. این تیم پیروزی ۱۰۰ درصدی در کارنامه خود ثبت کرده و با میانگین نمره ۷/۰۷ بهترین تیم فوتبال غرب آسیا است که در این مسابقات حضور دارد.

 

 

تیم الدحیل قطر، لیگ ستارگان قطر را درنوردیده و دیگر هیچ سختی برای قهرمانی در این لیگ ندارد. تنها باخت الدحیل در سال‌های اخیر لیگ ستارگان قطر مربوط به ۲ فصل گذشته است.

 

 

حالا این شیاطین سرخ قطری در روز‌های نزدیک دیدار خود برابر تیم پرسپولیس ایران حریف خود، تیم فوتبال الخور را توانسته ۶ تایی کرده و با ۹ گل زده در رده دوم جدول لیگ فوتبال قطر قرار گیرد و به نوعی به دنبال انتقام از نماینده فوتبال ایران باشد.

 

اولین دیدار تیم‌های فوتبال الدحیل قطر و پرسپولیس ایران سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷است.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: