کد خبر: ۷۸۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴
تعداد بازدید: ۲۴۶
دین پرست خبر داد؛
معاون وزیر کشور از امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک میان وزارت کشور و وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی خبر داد.
تفاهم نامه همکاری وزارت کشور و وزارت تعاون امضا شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بابک دین پرست افزود: این تفاهم نامه در راستای تحقق سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر کاهش تصدی گری دولت و واگذاری امور به بخش غیردولتی، قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و قانون تاسیس شرکتهای تعاونی توسعه و عمران شهرستانی مصوب سال ۱۳۸۹مجلس شورای اسلامی است.

وی هدف از امضای این تفاهم نامه را بهره گیری از ظرفیت استانداری ها و فرمانداری ها با هدف تسریع در رشد و توسعه شهرستانها، هدایت منابع مردمی به بخشهای تولیدی، بستر سازی برای ورود بخشهای تعاونی به فعالیتهای اقتصادی و انجام طرحهایی دانست که امکان واگذاری به بخش خصوصی را ندارد.

معاون وزیر کشور با بیان این که موضوع توانمندسازی وتقویت تعاونی های توسعه و عمران شهرستانی از جمله موارد مطروحه در این تفاهم نامه است، خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه به استانداران سراسرکشور جهت اجرا ابلاغ شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: