کد خبر: ۷۸۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۱۱
سخنگوی هیات منصفه مطبوعات تهران گفت: دو پرونده در جلسه امروز دادگاه مطبوعات مورد بررسی قرار گرفت که در هر دو مورد هیات منصفه رای خود را مبنی بر تبرئه اعلام کرد.
روزنامه‌های «جوان» و «آرمان‌امروز» تبرئه شدند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، احمد مومنی‌راد گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات استان تهران که در شعبه یکم دادگاه کیفری به ریاست قاضی شقاقی برگزار شد، دو پرونده مورد بررسی قرار گرفت. 

وی افزود: نخستین پرونده مربوط به مدیر مسئول سابق روزنامه جوان بود که با اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر، پیش از این هم در دادگاه دیگری مورد بررسی قرار گرفته بود و مجددا به شعبه هم‌‌عرض ارجاع شد.

سخنگوی دادگاه مطبوعات استان تهران ادامه داد:‌ در این مورد هیات منصفه پس از بررسی، حکم به تبرئه ایشان داد. 

مومنی‌راد در خصوص پرونده دیگری که امروز مورد بررسی قرار گرفته هم گفت: مدیر مسئول روزنامه آرمان امروز که به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر به دادگاه فراخوانده شده بود، پس از محاکمه بی‌گناه شناخته شد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: