کد خبر: ۷۸۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۳
وزیر اقصاد آلمان:
وزیر اقتصاد آلمان عنوان کرد که مصرف‌کنندگان بیش از دیگران در تنش تجاری ضربه می‌بینند، چراکه افزایش تعرفه‌ها باعث بالا رفتن قیمت‌ها می‌شود.
اروپا در خصوص پرونده ایران، مقابل آمریکا سر خم نخواهد کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا  ،«پتر آلتمایر» وزیر اقتصاد آلمان، از سیاست‌های تعرفه‌ای و تحریم‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، به‌شدت انتقاد کرد و گفت که چنین اقدام‌هایی به نابودی مشاغل منجر شده و به رشد اقتصادی لطمه می‌زند.

وزیر اقتصاد آلمان همچنین عنوان کرد که اروپا در خصوص پرونده ایران در برابر آمریکا سر خم نخواهد کرد. 

آلتمایر در گفت‌وگو با روزنامه «بیلد آم زونتاگ» گفت: «این جنگ تجاری سرعت پایینی گرفته است و رشد اقتصادی را نابود می‌کند. این مساله به عدم قطعیت دامن می‌زند».

وی همچنین افزود که در این میان مصرف‌کنندگان بیش از دیگران ضربه می‌بینند، چراکه افزایش تعرفه‌ها باعث بالا رفتن قیمت‌ها می‌شود. 

به نقل از خبرگزاری رویترز، آلتمایر گفت: «توافق میان آمریکا و اروپا در دیدار رئیس کمیسیون اروپا با دونالد ترامپ تنها قدم آغازین است. هدف ما نظم تجارت جهانی با تعرفه‌های پایین، حفاظت‌گرایی کمتر و بازار آزاد است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: