کد خبر: ۷۸۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۶۷۴
بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال توانسته تست‌های پزشکی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد.
مهرتایید روی تست‌های پزشکی بازیکن جدید استقلال/ كاپيتان استقلال یک پرسپولیسی را به دادگاه کشاندبه گزارش خبرداغ ، طارق همام بازیکن عراقی جدید تیم فوتبال استقلال با حضور در ایفمارک تست های پزشکی خود را پشت سر گذاشت و به زودی قرارداد خود را در هیئت فوتبال به ثبت می رساند. همام توانسته تست های پزشکی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد تا برای لیگ هجدهم در استقلال پا به توپ شود. 

 

پس از ثبت قرارداد استقلالی ها به دنبال دریافت کارت بازی هستند تا طارق نیز همچون نیومایر و الحاجی گرو بتواند در زمین برای آبی پوشان بازی کند. به احتمال زیاد طارق همام در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر دقایقی برای تیمش به میدان می رود.

 

تمرین استقلالی ها زیر نظر فیلیپ 

این احتمال وجود دارد برخی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز زیر نظر فیلیپ مربی بدنساز آلمانی به کار با وزنه بپردازند تا مشکلی برای دیدار مقابل پارس جنوبی جم نداشته باشند.البته تمریم امروز استقلالی ها تعطیل است و آبی پوشان امروز را استراحت میکنند.

 

خود زنى استقلالى ها بابت محروميت ٢ آبى پوش

پس از محروميت سجاد آقايى و صياد منش از سوى كميته اخلاق بابت حركت غير اخلاقى، مشخص شد كانال رسمى استقلال پس از گل دوم وريا غفورى مقابل ذوب آهن صحنه شادى پس از گل را روى خروجى قرار مى دهد كه انتشار فيلم موجبات محروميت ٢ بازيكن جوان را رقم زده است.

 

ناراحتى شفر از محروميت آقايى و صياد منش

شفر سرمربى تيم فوتبال استقلال از محروميت سجاد آقايى و صياد منش ناراحت است و در همين راستا وى از مديران باشگاه درخواست كرده تا پيگير محروميت اين ٢ بازيكن باشند.

استقلالى ها نسبت به راى صادر شده از سوى كميته اخلاق اعتراض دارند و به دنبال بخشش در اين زمينه هستند.

 

 كاپيتان استقلال یک پرسپولیسی را به دادگاه کشاند

ميناوند بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس در يك برنامه زنده تلويزيونى صحبت هايى را عليه مهدى رحمتى انجام داد و با شكايت كاپيتان آبى ها مواجه شد.

 قرار است ميناوند ٢٤ شهريور در دادگاه حاضر شده و راى نهايى در اين باره صادر شود.

 

حضور ٢ استقلالى در كميته اخلاق

پس از محروميت در نظر گرفته از سوى كميته اخلاق براى سجاد آقايى و صياد منش بابت حركت غير اخلاقى، اين ٢ بازيكن روز سه شنبه هفته جارى براى ارائه دفاعيات خود به كميته اخلاق خواهند رفت.

 

حكم جديد در باشگاه استقلال

با حکم امیرحسین فتحی رضا میرزائیان به عنوان مشاور سرپرست باشگاه استقلال در امور رسانه‌ای و مطبوعاتی منصوب شد.

 

جلسه شفر و مربيان آكادمى استقلال

وینفرد شفر و دستيارانش امروز جلسه اى را با مربیان آکادمی استقلال برای تعامل بیشتر میان تیم بزرگسالان و سایر رده‌های سنی استقلال برگزار كردند.

 

سفر استقلال براى تيام به امارات تكذيب شد

در حالى كه مطرح شده مديران باشگاه استقلال در نظر دارند براى دريافت غرامت تيام و مذاكره با اين بازيكن و مدير برنامه هايش راهى امارات شوند اما اين موضوع از سوى يكى از مديران آبى پوش تكذيب شد.

 

خط قرمز استقلال روى على قربانى

باشگاه استقلال با جذب تبريزى و الحاجى گرو روى نام على قربانى خط قرمز كشيد و اين بازيكن در فصل جارى براى آبى پوشان بازى نمى كند

 

فرشيد باقرى عزادار شد

باقرى هافبك تيم فوتبال استقلال به دليل درگذشت پدرش عزادار شد.

 

فتحى امروز به تركيه مى رود

فتحى سرپرست باشگاه استقلال عصر امروز براى دريافت ٤٠٠ هزار دلار باقى مانده از انتقال مجيد حسينى به ترابزون اسپور راهى تركيه مى شود.

 

بازيكن عراقى استقلال خانه دار شد

مديران باشگاه استقلال با تهيه منزل براى همام اين بازيكن را در خانه خود مستقر كردند تا در ادامه راه براى حضور در تركيب مشكلى نداشته باشد.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: