کد خبر: ۷۸۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۷
مدافع تیم ملی ایران وارد شهر ترابوزان شد.
ستاره ملی پوش با خانواده و مدیر برنامه وارد ترابوزان شدبه گزارش خبرداغ ، نشریه «فوتو ماچ» ترکیه خبر داد مرتضی پورعلی‌گنجی به همراه خانواده‌اش و مدیر برنامه‌های خود یعنی امیر هاشمی‌مقدم به منظور امضای قرارداد با باشگاه ترابزون‌اسپور وارد شهر ترابزون شده است. بر اساس این گزارش انتظار می‌رود این مدافع ایرانی امشب تصمیم نهایی خود در این خصوص را بگیرد.

 

روزنامه «فاناتیک» ترکیه هم صبح امروز اعلام کرده بود، باشگاه ترابزون‌اسپور سرانجام با این مدافع ایرانی در تمامی جنبه‌ها به توافق رسیده، اما مرتضی تا عصر امروز از باشگاه ترابزون‌اسپور فرصت خواسته است تا تصمیم نهایی‌اش را در این خصوص بگیرد.

 

پورعلی‌گنجی در صورت امضای قرارداد با ترابزون‌اسپور دستمزد سالیانه 750 هزار یورویی دریافت خواهد کرد و با وحید امیری و سیدمجید حسینی هم‌تیمی خواهد شد.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: