کد خبر: ۷۸۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۳۵۵
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال و پرسپولیس گفت: مشکلات اساسی زیادی در فوتبال ما وجود دارد و بهتر است به جای محرومیت بازیکنان استقلال به حل این مشکلات بپردازند.
با محرومیت بازیکنان استقلال، افکار مردم را به مسائل دیگری معطوف می‌کنند/ بازتاب حرکت ما بیشتر بودبه گزارش خبرداغ ، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اللهیار صیادمنش و سجاد آقایی دو بازیکن جوان استقلال را به دلیل رفتار غیرورزشی در بازی با ذوب‌آهن اصفهان یک ماه محروم کرد. نمونه این اتفاق چند سال پیش برای محمد نصرتی و شیث رضایی دو بازیکن پیشین پرسپولیس افتاد و تبعات زیادی هم داشت.

 

نصرتی در گفت‌وگو تسنیم درباره محرومیت دو بازیکن استقلال اظهار داشت: مسائل خیلی مهم‌تری در فوتبال ما وجود دارد که به آن بپردازند. این اتفاق در مقابل مشکلاتی که وجود دارد، هیچ است. برخی‌ها می‌خواهند افکار مردم را معطوف به چیزهای دیگر کنند. چرا به امکانات ورزشگاه‌ها و مشکلاتی که در بازی‌ها رخ می‌دهد، نمی‌پردازند؟ آیا ندیدند که در این هفته از بازی‌های لیگ، چه اتفاقاتی روی سکوها افتاد؟ چرا همه به محرومیت این دو بازیکن می‌پردازند؟

 

وی افزود: دوره ما شدت این اتفاق و بازتاب آن خیلی بیشتر بود و برای دو بازیکن جوان استقلال آنقدر موضوع بازتاب پیدا نکرد. نباید هم بازتاب پیدا کند، چون اصلا کار درستی نیست و مسائل دیگری وجود دارد که به آن بپردازند.

 

بازیکن پیشین تیم ملی و پرسپولیس خاطرنشان کرد: به جای اینکه به بازیکنان استقلال توصیه کنم، باید به کسانی  توصیه کرد که با این کار با آبروی دیگران بازی می‌کنند. آنقدر مشکلات اساسی در ورزش داریم که باید آنها پرداخت. دوره‌ای که برای این اتفاق افتاد، خیلی اذیت شدیم، اما گذشته گذشته و دیگر نمی‌خواهم به آن بپردازم.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: