کد خبر: ۷۸۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۱۹۴
وزیر خارجه کشورمان در توضیح زندگی فرزندانش گفت: پسرم لیسانس برق و فوق لیسانس مدیریت بازار دارد و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و استخدام هیچ جایی نیست و در حوزه مدیریت بازار، کار مشاوره‌ای انجام می‌دهد. ظریف ادامه داد: دخترم طراح داخلی است و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و برخی اوقات طراحی داخلی برای دوستان و اقوام انجام می‌دهد.
وزیر خارجه به کمپین «فرزندت کجاست» پیوست / ظریف: فرزندانم در تهران سکونت دارند/ پسر و دخترم استخدام هیچ جای دولتی نیستند

به گزارش خبرداغ ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به کمپین فرزندت کجاست پیوست و در مورد فرزندان و فعالیت‌هایشان توضیحاتی داد.

وزیر خارجه کشورمان در توضیح زندگی فرزندانش گفت: پسرم لیسانس برق و فوق لیسانس مدیریت بازار دارد و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و استخدام هیچ جایی نیست و در حوزه مدیریت بازار، کار مشاوره‌ای انجام می‌دهد.

ظریف ادامه داد: دخترم طراح داخلی است و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و برخی اوقات طراحی داخلی برای دوستان و اقوام انجام می‌دهد. دامادم فوق لیسانس مدیریت دارد و مدیر یک شرکت خصوصی است. عروسم دکترای نانوتکنولوژی دارد و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و به طور پاره وقت در دانشگاه فعالیت دارد. خدا را شاکرم که فرزندانم بدنبال خاتمه ماموریت من در سازمان ملل متحد، تحصیلاتشان را فورا به اتمام رسانده و بیش از ۶ سال است که به ایران بازگشته‌اند و همراه خانواده هایشان در تهران ساکن و مشغول به کار هستند."

منبع: ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
دلار ۱۰ هزار تومانی نتیجه مذاکره دولت روحانی، ظریف وزیرخارجه کشورمان با اروپا و آمریکا بود.
دولت روحانی باید ازمردم عذرخواهی کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: