کد خبر: ۷۸۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۷۷
در نشست خبری مطرح شد؛
سخنگوی قوه قضاییه نسبت به مسائل مطرح شده در جلسه استیضاح وزیر کار واکنش نشان داد.
واکنش سخنگوی قوه قضاییه به مسائل مطرح شده در جلسه استیضاح وزیر کار

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری عصر امروز خود با خبرنگاران درخصوص جلسه استیضاح وزیر تعاون و رفتار نمایندگان گفت: مطابق قانون چنانچه افردی اطلاعی از یک نوع فساد و کلاه‌برداری دارند، موظف هستند اطلاعات خود را به مراجع قضایی دهند. اگر چنانچه این افراد اطلاع ندادند به شش ماه حبس و شش ماه تا سه سال انفصال از خدمت محکوم می‌شوند.

وی با بیان اینکه از مدیران می‌خواهم اگر چنانچه اطلاعی از فساد دارند، به مراجع قضایی بگویند، اظهار داشت: اگر اطلاع ندهند خود افراد به عنوان متهم تحت تعقیب قرار می‌گیرند. اگر سروران اطلاعی دارید ارائه دهید، اگر ندهید مدعی‌العموم وارد می‌شود.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه این کارها باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود، اظهار داشت: اگر افراد دلیل و مدرکی دارند باید توضیح خواسته شود. اگر داشتند باید پرسیده شود؛ چرا تا الان نگفتید؟ شما طبق قانون مجرم هستید.

اژه‌ای افزود: در مسائلی که در مجلس مطرح می‌شود طبق قانون مجلس خود هیأت رئیسه باید تشخیص دهد که این اقدامات در راستای امور مجلس بوده است یا خیر. این موارد در مجلس بر دو قسم است؛ نخست این که در راستای وظایف نمایندگی هست و دوم این که نیست. در این مورد مجلس باید گزارش دهد و اگر موردی مدعی‌‌العموم داشت خود دادستان وارد می‌‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: