کد خبر: ۷۸۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۸۰
تفاهم‌ نامه همکاری مشترک بین سازمان منطقه آزاد کیش و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امضاء شد.
امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان منطقه آزاد کیش و معاونت هنری وزارت ارشادبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومي و امور بين‌ الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در نشست مشترکی که صبح یکشنبه 21 مرداد در جزیره کیش برگزار شد، انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و سید مجتبی حسینی معاون وزیر ارشاد هدف از امضای این تفاهم‌ نامه را ایجاد زمینه همکاری متقابل میان معاونت هنری وزارت ارشاد و سازمان منطقه آزاد کیش در راستای مأموریت‌های قانونی و وظایف اساسنامه‌ای در زمینه مبادلات هنری، ایجاد بازار کسب و کار هنری و ایجاد مدارس هنری با توجه به جایگاه و امکانات منطقه آزاد کیش و رونق گردشگری هنری با در نظر گرفتن تمامی منابع و امکانات اعم از فنی، نیروی انسانی، اطلاعات، تجربه و تخصص طرفین اعلام کردند.

ایجاد کارخانه‌های صنایع هنری و امکان سنجی برای احداث موزه هنرهای معاصر از دیگر مسائلی بود که دو طرف در این تفاهم‌نامه بر آن تأکید داشتند.

بنابر همین گزارش در این مراسم که چند تن از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و همچنین چند تن از مدیران معاونت هنری وزارت ارشاد حضور داشتند، تفاهم‌ نامه همکاری مشترک به امضای دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری و دکتر سید مجتبی حسینی رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: