کد خبر: ۷۸۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید: ۳۷۶
مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت:من هفته گذشته عنوان کردم که این یک هشدار است که بی دلیل بازیکنان جوان را بزرگ و اسم آنها را در بوق و کرنا می‌کنند. آنها از نظر فنی عالی هستند ولی مسائل جانبی اجازه نمی‌دهد ستاره شوند.
آن صحنه را ندیده بگیرند 2 ماه بعد اتفاق بدتری رخ می‌دهد/ باشگاه استقلال از نظر چیدمان افراد مشکل داردبه گزارش خبرداغ، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با صدور رای موقت به دلیل رفتار غیر اخلاقی 2 بازیکن تیم استقلال را محروم کرد و قرار است این نفرات به زودی در جلسه کمیته اخلاق حاضر شوند.

 

ستار همدانی در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص اتفاقی که برای بازیکنان استقلال رخ داده است گفت:من هفته گذشته در گفت‌و‌گویی این موضوع را هشدار داده بودم.یادتان هست؟در آن مصاحبه اعلام کردم که نباید بی دلیل جوانان استقلال را بزرگ کرد چون بازیکنان جوان باید از تیم‌های پایه از نظر فنی، اجتماعی، سواد اجتماعی و روابط عمومی و مسائل فرهنگی پیشرفت کنند وگر نه فقط بحث فنی نمی‌تواند تاثیر گذار باشد.

 

وی افزود:این مشکلات به عدم ثبات مدیریت بر می‌گردد. مدیری که نمی‌داند چقدر عمر مدیریتش طول می‌کشد بیشتر به فکر نتیجه گرفتن است تا از فحاشی‌ها دور باشد.وقتی یک مدیر ثبات داشته باشد می‌تواند برنامه‌هایش را مثل یک تابلو به کادر فنی و بازیکن منتقل کند ولی متاسفانه مدیران ما اصلا روی مباحث فرهنگی توجه ندارند.

 

مربی سابق استقلال تاکید کرد: باشگاه استقلال در سال مثلا 30 میلیارد تومان برای کادر فنی و بازیکنان و ... هزینه می‌کند، چه اشکالی دارد که این باشگاه یک میلیارد تومان این بودجه را به مسائل فرهنگی اختصاص بدهد؟وقتی یک بازیکن جذب می‌شود باید حتما توجیه شود که در چه باشگاهی عضویت دارد. عقبه و سبقه بازیکنان سابق این تیم باید برای بازیکنان جدید روشن شود.من هفته گذشته عنوان کردم که این یک هشدار است که بی دلیل بازیکنان جوان را بزرگ و اسم آنها را در بوق و کرنا می‌کنند. آنها از نظر فنی عالی هستند ولی مسائل جانبی اجازه نمی‌دهد ستاره شوند.

 

وی در پاسخ به این سوال که مسئولان باشگاه استقلال معتقدند حرکت غیر اخلاقی رخ نداده و از این تصاویر بد برداشت شده است گفت: من نمی‌خواهم در مورد آن صحنه قضاوت کنم ولی این فقط یک زنگ خطر بود. اگر الان این تذکر و تلنگر زده نمی‌شد 2 ماه دیگر اتفاق بدتری رخ می داد. ما باید بدانیم پیشگیری بهتر از درمان است.مدیری که بالای سر این تیم است و مسیر را طی کرده باید بداند که بازیکن جوان را آگاه کند.

 

همدانی در خصوص اینکه چه پیشنهادی برای مسئولان باشگاه استقلال در این زمینه دارد گفت: باید از این اتفاقات درس بگیریم. ما باید یک گام جلوتر را ببینیم،باید از این موضوع به عنوان فرصت استفاده کنیم نه تهدید.به نظرم می‌شد با انتخابات بهتر با یک تیر چند نشان زد ولی به نظرم گزینش‌ها در باشگاه چندان مناسب نبود و در چیدمان باشگاه استقلال مشکلاتی وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: