کد خبر: ۷۸۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۵۵۶
مهاجم اسبق تیم استقلال درباره مرتضی تبریزی و تیام با ما به گفت و گو پرداخت.
روشن:با وجود تبریزی‌ها تیام میام باید به خانه بروند/ مسعود شجاعی افتضاح بودبه گزارش خبرداغ ، حسن روشن از بازی تیم استقلال تعریف و از عملکرد جوانان تیم و البته دو تن از بزرگتر‌های تیم شفر تمجید می‌کرد. مهاجم اسبق تیم استقلال درباره مرتضی تبریزی و تیام هم مطالبی را با ما در میان گذاشت که می‌خوانید.


* برد استقلال مقابل تراکتور را دیدید؟
بله! من پیش‌بینی این برد را کرده بودم!


* چطور؟
وقتی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را به تراکتورسازی بردند یکی از همکاران شما نظر مرا پرسید که گفتم استقلال با دو، سه گل برنده می‌شود.


* روی چه حسابی این حرف را زدید؟
یک بار حسین هدایتی یک خدمت بزرگ به این فوتبال کرد. او تیمی را با ۱۵، ۱۶ میلیارد تومان ۹ سال پیش به لیگ برتر آورد و کلی ستاره دور هم به یک تیم برد ولی ۴ هفته مانده به پایان لیگ سقوطش به دسته یک مسجل شد. آن زمان او خدمتی به این فوتبال کرد که کسی قدرش را ندانست. در همین جام جهانی ثابت شد دیگر ستاره‌ها برای تیم بازی نمی‌کنند و این تیم است که بازی می‌کند.


* یعنی تراکتورسازی اشتباه کرده که دژاگه و شجاعی را آورده است؟
به هر حال الان دور، دور جوان‌هاست. استقلال را ببینید. تیم مثل ساعت بازی کرد. فقط دو بازیکن باتجربه درون تیم بودند؛ رحمتی و منتظری که در بهترین پست‌ها هستند و به کار تیم هم می‌آیند. همیشه دروازه‌بان و دفاع میانی تیم باید با تجربه باشند، چون مرکز ثقل تیم هستند.


* تبریزی در بازی اولش برای استقلال گل زد.
باید بزند. بازیکن جوان، روپا و سرحال باید گل بزند. با این بازیکنان تیام میام باید بروند پی کارشان! با این جوان‌ها هر کاری می‌توان کرد.


* نقش شفر در این برد چه بود؟
او به جوانان اعتقاد ویژه‌ای دارد. وقتی مربی الاهلی امارات بود احمد خلیل که بهترین بازیکن آسیا شد را از آکادمی ما انتخاب کرد.


* او گفته برای این جوانان را به تیم آورده که استقلال تا سال‌ها در آسیا حرف اول را بزند! می‌تواند چنین کاری کند؟
شفر دو ساله قرارداد دارد و این حرف‌ها برای کسی است که ۳ تا ۵ سال قرارداد بسته باشد.


* اما مدیران باشگاه با او دو ساله بستند؟
آفتاب آمد دلیل آفتاب! خودتان جواب سؤالتان را دادید. مدیران قبلی که دیگر جایی برای حرف زدن باقی نگذاشته‌اند. ولی از شفر بعید است با دو سال قرارداد درباره سالیان آینده حرف بزند.


* خارجی‌های جدید تیم را چطور دیدید؟
چیز خاصی نبودند. یا باید بازیکن خارجی نگرفت یا اگر می‌گیرند باید از آن‌ها استفاده کنند. با این همه جوان خوب، دلار ۱۱ هزاری را به خارجی ندهید در حالی که این همه فوتبالیست لایق در استقلال داریم.


* مسعود شجاعی چطور بود؟
افتضاح بود. تیم‌شان خیلی ستاره داشت ولی اصلاً فوتبال بازی نکرد.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: