کد خبر: ۷۸۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۸
وزیرخارجه روسیه از احتمال برگزاری نشست دوجانبه میان روسای‌جمهور ایران و روسیه خبر داد و گفت: برای این دیدارهای خاص برنامه‌ای از پیش تدارک دیده نشده است.
احتمال دیدار دوجانبه پوتین و روحانی در حاشیه نشست خزر

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا به نقل از پاپگاه خبری «تاس»،  «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در حاشیه نشست وزرای پنج کشور حاشیه خزر به خبرنگاران گفت که «ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه و همتای ایرانی‌اش، «حسن روحانی» ممکن است در آکتائو قزاقستان دیدار دوجانبه داشته باشند اما هیچ دیدار ویژه‌ای بین دو رییس‌جمهور برنامه‌ریزی نشده است.

وی گفت: «همه روسای جمهور ۵ کشور همزمان در یک مکان حضور دارند. البته که با هم صحبت خواهند کرد؛ اما دیدارهای ویژه‌ای تدارک دیده نشده است.»

به گزارش ایلنا، پنجمین نشست خزر  امروز در آکتائو، شهر بندری قزاقستان با حضور روسای جمهور پنج کشور ساحلی دریای خزر برگزار می‌شود. انتظار می‌رود در جریان این نشست رژیم حقوقی دریای خزر به امضای روسای‌جمهور ایران، آذربایجان، روسیه، قزاقستان و ترکمنستان برسد.

روز گذشته نشست خزر در سطح وزرا با حضور وزرای خارجه پنج کشور برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: