کد خبر: ۷۸۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید: ۳۲۶
شاگردان برانکو ایوانکوویچ در جدال مقابل استقلال خوزستان تن به تساوی دادند تا اکنون در سه بازی فصل جدید هفت امتیاز کسب کرده باشند.
سرنوشت مشابه تیم برانکو و دایی؛ پرسپولیس نائب قهرمان می‌شود؟

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، البته که جای خالی ستاره‌ها و کمبود بازیکن در پرسپولیس را نمی‌توان نادیده گرفت اما با این وجود، تیم برانکو بهتر از همه لیگ برتری‌ها نتیجه گرفته. قرمزها از سه بازی اخیرشان 7 امتیاز گرفته‌اند و صدرنشین لیگ به حساب می‌آیند.

آنها در واقع نتایجی مشابه لیگ سیزدهم گرفته‌اند و تنها تعداد گل‌های زده‌شان بیشتر است. شاگردان برانکو اگر استقلال خوزستان را هم می‌بردند، برای دومین فصل متوالی هفته سوم را با 9 امتیاز تمام می‌کردند اما نتوانستند.

پرسپولیس در 3 هفته نخست لیگ سیزدهم نیز 7 امتیاز کسب کرد اما پایین‌تر از سپاهان در رده دوم قرار گرفت.

قرمزها در آن فصل با علی دایی در تهران از سد مس و تراکتورسازی گذشتند اما با ذوب‌آهن مساوی کردند. وجه تشابه دیگر تیم‌های برانکو و دایی در عملکرد دفاعی‌شان است. هر دو 3 بازی نخست را بدون گل خورده سپری کردند اما قرمزها حالا یک گل زده بیشتر دارند. تیم علی دایی در هفته چهارم مغلوب سایپا و در پایان فصل نایب‌قهرمان شد اما حالا پرسپولیس می‌خواهد با پروفسور این طلسم را بشکند و برای سومین فصل متوالی قهرمان شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: