کد خبر: ۷۸۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۳۶۳
هواداران استقلال بشدت از موضوع محرومیت بازیکنان جوان تیمشان شاکی هستند.
نبش قبر هواداران استقلال در مورد شادی گل منشوری؛ چرا کامیابی نیا محروم نشد؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  دیروز خبری در رسانه های داخلی پیچید که هواداران استقلال را بشدت آزرده خاطر کرد، آن هم بعد از یک برد شیرین و دلچسب در ورزشگاه آزادی، صیاد منش و آقایی یک ماه محروم از هرگونه فعالیت فوتبالی آن هم به جرم شادی گل منشوری؟!


حال هواداران استقلال با منتشر کردن تصاویری از دیدار فصل پیش پرسپولیس و فولاد خوزستان  مدعی شده اند که کمیته انضباطی در نوع برخورد با تخلفات سلیقه ای برخورد می کند، مگر فرقی بین کمال کامیابی نیا با بازیکنان استقلال است؟


حال باید منتظر ماند و دید که آیا  کمیته انضباطی حاضر است با زیر پا گذاشتن اعتبار خود بازیکنان پرسپولیس را پس از یک سال  با محرومیت مواجه کند و یا این که با مصلحت اندیشی تخلفات صورت گرفته در فولادشهر را نیز  به دست فراموشی خواهد سپرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: