کد خبر: ۷۸۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
تعداد بازدید: ۶۰۷
بازیکن عراقی جدید تیم فوتبال استقلال امروز در ایفمارک حضور پیدا می کند.
اخبار کوتاه و داغ از باشگاه استقلال: از حضور بازیکن جدید تا قطعی شدن جدایی بازیکن آبی پوشان/ استقلالی ها به دنبال تهیه منزل برای خارجی هابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، طارق همام بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال که با قراردادی ۳ ساله به این تیم پیوست شب گذشته وارد ایران شد تا امروز راهی ایفمارک شود .این بازیکن امروز برای انجام تست های پزشکی و ام آر آی در ایفمارک حاضر می شود تا در نهایت مراحل درمانی او پس از پیوستن به استقلال طی شود.

 

با این وجود طارق پس از تاییدیه های پزشکی می تواند قرارداد خود را با استقلال در هیئت فوتبال ثبت کند تا با دریافت کارت بازی مشکلی برای همراهی آبی پوشان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر نداشته باشد .پیش از این نیز آی تی سی همام صادر شده است.

 

استقلالی ها به دنبال تهیه منزل برای خارجی ها

با توجه به جذب بازیکنان خارجی جدید در تیم فوتبال استقلال در همین راستا مدیران باشگاه درصدد هستند تا برای الحاجی گرو ،نیومایر و طارق همام منازلی را تهیه کنند تا آنا مشکلی برای حضور در تهران نداشته باشند.

 

برنامه تمرینی امروز استقلالی ها

طبق صلاح دید شفر، بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز به ریکاوری می پردازند و سپس با حضور در استخر و سالن وزنه برنامه تمرینی امروز خود را پشت سر می گذارند.

 

مربی بدنساز آلمانی به ایران بازگشت

فیلیپ مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال بانداد سه شنبه وارد ایران شد تا از این پس در جمع آبی پوشان به کار خود ادامه دهد.

 

این مربی بدنساز از اردوی ترکیه راهی آلمان شده بود و با درخواست شفر به ایران بازگشت تا به جای ساناک در استقلال مشغول به کار شود.

 

ریکاورى آبى پوشان نیمکت نشین

بازیکنان ذخیره تیم فوتبال استقلال که در دیدار با مقابل تیم تراکتورسازی از ابتدا به میدان نرفتند، از ساعت ١٠ در زمین شماره ٢ آزادی در یک نوبت تمرینات خود را دنبال کردند.

 

فیلیپ خانه دار مى شود

مربى بدنساز آلمانى تیم فوتبال استقلال که بامداد سه شنبه براى حضور در جمع آبى پوشان راهى ایران شد به زودى در خانه جدید خود مستقر مى شود.

البته با توجه به اینکه ساناک دیگر مربى استقلال به ایران باز نمى گردد این احتمال وجود دارد خانه این مربى به فیلیپ برسد ولى مدیران استقلال در صدد تدارک خانه جدید براى فیلیپ هستند.

 

خانه جپاروف پس داده شد

مدیران باشگاه استقلال با توجه به جدایى جپاروف خانه اى که براى او اجاره کرده بودند را پس دادند تا بدین ترتیب براى بازیکنان جدید خانه هاى جدید تهیه کنند

 

جابر دست بردار استقلال نیست

با وجود بحث جدایى جابر انصارى از تیم فوتبال استقلال اما این بازیکن تا زمانى که مدیریت تکلیف اش را مشخص نکند در تمرینات حاضر مى شود و این بازیکن طورى در تمرینات حاضر مى شود که به نوعى مدیران متوجه خود کند تا زودتر وضعیت قراردادش از لحاظ مالى مشخص شود.

 

دیدار فتحى با وزیر ورزش و جوانان

فتحى سرپرست باشگاه استقلال قرار است در نشست امروز که با وزیر ورزش و جوانان خواهد داشت درباره بحث بدهکارى این باشگاه صحبت هایى را انجام تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.مدیران استقلال با حضور در فدراسیون فوتبال نسبت به حکم اعلام شده از سوى کمیته اخلاق اعتراض مى کنند

 

استقلالى ها پیگیر محرومیت ٢ بازیکن تیم

با توجه به محرومیتى که کمیته اخلاق براى آقایى و صیاد منش در نظر گرفته در همین راستا استقلالى ها در نظر دارند اعتراض خود را از این موضوع به مراجع ذى صلاح ارسال کنند.

 

فیلیپ در تمرین استقلال حاضر شد

بازیکنان اصلى تیم فوتبال استقلال‌ که در بازى مقابل تراکتورسازى بازى کرده بودند با حضور در هتل المپیک به کار با وزنه پرداختند.

با تصمیم کادرفنی گرو در این جلسه تمرینی در کنار بازیکنان اصلی حضور داشت و به کار با وزنه پرداخت.

بازیکنان بعد از وزنه زدن در ٢ گروه، راهی استخر خواهند شد و در تمرین امروز فیلیپ مربى بدنساز آلمانى هم حضور داشت.

 

حسینى به هفته چهارم لیگ مى رسد

با توجه به مصدومیت حسین حسینى از ناحیه دست ،این بازیکن با رفع آسیب دیدگى از هفته چهارم رقابت ها مشکلى براى همراهى آبى پوشان ندارد و وى مى تواند با صلاح دید شفر در بازى مقابل پارس جنوبى جم در درون دروازه استقلال قرار بگیرد.

فتحى راهى ترکیه مى شود

فتحى سرپرست باشگاه استقلال که طى روزهاى گذشته براى دریافت غرامت قرارداد مجید حسینى از ترابزونى‌ها راهى ترکیه شده بود قرار است فردا عصر براى دریافت مابقى رقم توافق شده به ترکیه برود.

استقلالى‌ها براى صدور رضایت نامه مجید حسینى به ترابزون خواستار دریافت ۶٠٠ هزار دلار شده بودند که فتحى در سفر اول خود به ترکیه موفق شده بود ٢٠٠ هزار دلار بگیرد و در حال حاضر وى دوباره به ترکیه مى رود تا ۴٠٠ هزار دلار باقى مانده را دریافت کند.

 

گلزنى تبریزى با پیراهن جابر

مرتضى تبریزى با پیراهن شماره ١١ تیمش که متعلق به جابر انصارى بوده در بازى دیروز مقابل تراکتورسازى موفق به گلزنى شده است.

جابر انصارى در حال حاضر جزو بازیکنان بلاتکلیف لیگ قرار دارد و بحث جدایى اش از استقلال بسیار قطعى است.

 

تتوى نیومایر دردسر ساز مى شود؟

با توجه به تتو بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال‌ این احتمال وجود دارد که وى در آینده با مشکل مواجه شود.

نیومایر در بازى روز گذشته مقابل تراکتورسازى به نوعى روى تتو خود را پوشانده بود و احتمالا این بازیکن تا زمانى که در بازى هاى استقلال حضور دارد براى ورود به زمین از پوشش خاصى براى دست خود استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: