کد خبر: ۷۸۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
تعداد بازدید: ۹۶۵
خرید دسته اولی استقلال نقشی فراتر از یک مهاجم را برای آبی‌ها طی سه بازی اخیر به جا گذاشته است.
بازگشت کاوه رضایی به استقلال

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نکته‌ای که در سه بازی استقلال در این فصل مشاهده شده، علاقه ویژه وینفرد شفر به سبک بازی روح‌ا... باقری است. مهاجمی که بعد از درخشش در نیمه نهایی جام حذفی و هت تریک مقابل استقلال خوزستان چشم شفر را گرفت و پیراهن استقلال را پوشید. باقری مهاجمی فیزیکی است که بیشتر از باز کردن دروازه حریف، به تخریب بازیسازی مدافعان حریف و دوندگی در زمین فکر می‌کند.

آمار باقری در خونه به خونه، انجام 85 بازی و به ثمر رساندن 20 گل زده است. این آمار نشان می‌دهد روی باقری نمی‌توان به‌عنوان یک گلزن حساب باز کرد، بلکه او در زمره مهاجمانی قرار می‌گیرد که تکل می‌زنند، به هوا می‌پرند، تنه به تنه مدافعان می‌گذارند و آنها را خسته می‌کنند. این مساله را در سه بازی استقلال در لیگ هجدهم به وضوح دیده‌ایم.گل نخست استقلال به ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر را مرور می‌کنیم. باقری میان آن همه مدافع توپ را گرفت، آن را مهار کرد، چرخید و وریا غفوری را صاحب موقعیت کرد. این وظیفه‌ای است که شفر، فارغ از نگاه‌های معمول به یک مهاجم، برای باقری در نظر گرفته و او با انجام همین وظیفه به کلیدی‌ترین بازیکن استقلال در خط حمله تبدیل شده.

باقری گل نمی‌زند اما در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد و این همان اعتقادی است که شفر به سبک بازی او دارد. مهاجمی که شبیه کاوه رضایی است. حتی اگر گل نزند، آنقدر می‌دود و می‌جنگد که دل مربی را به دست می‌آورد. اتفاقی که یکی دو فصل قبل برای کاوه رخ داد و حالا روح‌ا... باقری.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: